Voor € 24,00 (koerstrui + bibshort) kan je geen buil aan vallen, toch.!?rob74 schreef:Bij deze ook nog een ervaring met aliExpress.
Ik heb een setje besteld (koerstrui + bibshort) voor 24 euro. Gratis bezorgd en betaald met credit card. Na een week of twee door de postbode thuis bezorgd. Het merk is nep-Santini. Over de pasvorm en de kwaliteit ben ik nog best positief. Het is niet het echte spul maar ook niet zodanig super goedkoop Aldi spul dat diect de prullenbak in kan. De broek en shirt laat zicht het best vergelijken met Decathlon basic spul (50 euro voor de broek en 40 voor de trui). Al met al vind ik het best een goede deal
Chinese kledij
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Als je broek niks vind, heb je voor 24 euro nog een prima koerstrui toch
Zo heb ik ook een aantal setjes van Aliexpress laten komen. Als je de maattabel volgt en jezelf even netjes meet dan kloppen de maten prima. Van de 3 setjes vind ik alleen 1 bibshort wat minder. Met de overige 2 setjes zit ik gemakkelijk 2 a 3 uur op het zadel zonder pijntjes.
Zo heb ik ook een aantal setjes van Aliexpress laten komen. Als je de maattabel volgt en jezelf even netjes meet dan kloppen de maten prima. Van de 3 setjes vind ik alleen 1 bibshort wat minder. Met de overige 2 setjes zit ik gemakkelijk 2 a 3 uur op het zadel zonder pijntjes.
Kom maar op~!Bianchi-Ber schreef:Ik ben net zo benieuwd als jij Nee_Nee. Will keep you posted!Nee_Nee schreef:Van de zeem zou ik graag weten hoe deze zich na een paar keer dragen houdt. Ik heb een paar miskoopjes gedaan. Niet erg. Lage kosten, dus lage verwachtingen. Maar als we hier een goeie te pakken hebben, dan kan ik daar m'n voordeel mee doen
Oftewel: heb je dat setje al een goed aan de tand gevoeld?
Volgens mij hebben die Chinezen allemaal dezelfde type zemen,n.l. de blauwe "Coolmax". En trouwens wat zemen betreft is het net als met zadels, iedereen heeft zijn eigen voorkeur en is dus bijna niet te vergelijken. Rij zelf al jaren met thermo-fleece winterbroeken van Chinese makelij en deze bevallen mij goed, ook na vele uren op het zadel. Alleen slijt het zitvlak van die broeken wel erg snel. Heb zelf ook een winterbroek van Rose (Coolmax) en bibshort van Castelli (Progetto X2) en die zemen zijn m.i. net zo goed maar heb wel een voorkeur voor de Progetto X2 van Castelli.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
volgens mij kunnen Chinezen overal het woord Coolmax opschrijven. Ook op mijn rooie zeem. Een blauwe merkloze heb ik net in de zak vanOrlok schreef:Volgens mij hebben die Chinezen allemaal dezelfde type zemen,n.l. de blauwe "Coolmax" .
max gedaan. Die was zo dun dat ik de krant er doorheen kon lezen
- TheTourist
- Forum-lid
Inmiddels een aantal ritten mee gedaan. Waaronder een natte rit. En gisterochtend nog dik 3 uur. En dus ook een aantal keer gewassen. Kan niet anders zeggen dat de broek me uitstekend bevalt. Maar nogmaals, de fit is rond de heupen wel heel smal. Goed voor mij. Maar misschien dat ik om die reden volgende keer toch kies voor een XXL. Want die volgende keer komt er wel!Nee_Nee schreef:Kom maar op~!Bianchi-Ber schreef:Ik ben net zo benieuwd als jij Nee_Nee. Will keep you posted!Nee_Nee schreef:Van de zeem zou ik graag weten hoe deze zich na een paar keer dragen houdt. Ik heb een paar miskoopjes gedaan. Niet erg. Lage kosten, dus lage verwachtingen. Maar als we hier een goeie te pakken hebben, dan kan ik daar m'n voordeel mee doen
Oftewel: heb je dat setje al een goed aan de tand gevoeld?
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
-
- Forum-lid
Er wordt ook mee geadverteerd alsof het de beste zeem ooit is; ik vind ze maar matig.Nee_Nee schreef:volgens mij kunnen Chinezen overal het woord Coolmax opschrijven. Ook op mijn rooie zeem. Een blauwe merkloze heb ik net in de zak vanOrlok schreef:Volgens mij hebben die Chinezen allemaal dezelfde type zemen,n.l. de blauwe "Coolmax" .
max gedaan. Die was zo dun dat ik de krant er doorheen kon lezen
Overigens moest ik smakelijk lachen om je laatste zin, dank daarvoor.
Leuk fietsshirtje/polo van Santic. Best wel mooi shirtje...
Kerscadeautje to myself?
Kerscadeautje to myself?
Intussen Santic fietsjasje binnen gekregen en daar ben ik heel content van.
Net nog een shirt ebesteld waarvan pas na enkele dagen m'n frank (sorry euro) viel dat het waarschijnlijk een Rapha "replica" is.
Soit, ik heb nu intussen een 5-tal Ali truitjes. Allemaal goed. Soms steken ze een witte rits in een donker truitje, onlangs ha dik ook de rit sin m'n handen bij het dichtdoen en ze houden iets meer zweet vast dan de toptruitjes, maar daar kan ik best mee leven.
Net nog een shirt ebesteld waarvan pas na enkele dagen m'n frank (sorry euro) viel dat het waarschijnlijk een Rapha "replica" is.
Soit, ik heb nu intussen een 5-tal Ali truitjes. Allemaal goed. Soms steken ze een witte rits in een donker truitje, onlangs ha dik ook de rit sin m'n handen bij het dichtdoen en ze houden iets meer zweet vast dan de toptruitjes, maar daar kan ik best mee leven.