Havana's nieuwe frame
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, die is leuk ja.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, mooi inderdaad!
of een sigarenbandje om je boven- of onderbuis (hoe zou zoiets in het engels heten?)
deze zal van Gemert leuk vinden:
gevonden: cigar band gewoon volgens mij
of een sigarenbandje om je boven- of onderbuis (hoe zou zoiets in het engels heten?)
deze zal van Gemert leuk vinden:
gevonden: cigar band gewoon volgens mij
-
- Forum-lid HC
Die van van Gemert als balhoofdplaatje?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
en verder ter inspiratie:
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- oldandslow
- Forum-lid
Ik stem voor de Havana extra fine, de eerste van monsieurpinot (of is dit geen democratische besluitvorming? )
Zo'n filmpje verwacht ik trouwens ook wel van Havana, als hij aan het unboxen gaat. Die moet ik trouwens niet te veel kijken, daar word ik onrustig van. Het is nog te vroeg voor chinees no.4.
Zo'n filmpje verwacht ik trouwens ook wel van Havana, als hij aan het unboxen gaat. Die moet ik trouwens niet te veel kijken, daar word ik onrustig van. Het is nog te vroeg voor chinees no.4.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Die sigarendoos is serieus cool. Met die tabaksblaadjes op het balhoofd. Ik heb die designer eens een mailtje gestuurd.
Wat dan wel weer jammer is dat bottombracket er al in zit, lastig als je di2 wilt gaan monteren.monsieurpinot schreef:Klein voorproefje (de R02 maar toch)
http://www.youtube.com/watch?v=XVrczXtTtrA&sns=tw
Mag je meteen weer nieuwe bottombracket bestellen. (maar misschien is het optie die je kan aanvinken oid)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
of gewoon een beetje met magneetjes of stofzuigers klooien toch?DDX schreef:Wat dan wel weer jammer is dat bottombracket er al in zit, lastig als je di2 wilt gaan monteren.monsieurpinot schreef:Klein voorproefje (de R02 maar toch)
http://www.youtube.com/watch?v=XVrczXtTtrA&sns=tw
Mag je meteen weer nieuwe bottombracket bestellen. (maar misschien is het optie die je kan aanvinken oid)
Ik heb BSA dus dat speelt allemaal niet voor mij.
Met wat hulp van bevriende art director
Met wat hulp van bevriende art director
Laatst gewijzigd door havana op 11 okt 2016 14:52, 2 keer totaal gewijzigd.