shimano's E-TUBE Project
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
nee hoor di2 communiceert met je garmin gewoon via Ant+
communicatie met ipad gaat via bluetooth (sowieso heeft ipad heeft geen Ant+)
Shimano praat zelf hier over.monsieurpinot schreef:nee hoor di2 communiceert met je garmin gewoon via Ant+
http://bike.shimano.com/content/sac-bik ... d-fly.html
Maar ik zou ook niet weten wat er anders aan is.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
De Garmin ondersteunt zelfs niks anders dan ANT+ voor de sensoren.
Aangezien ik een nieuwe fiets met UDi2 wil gaan kopen volg ik dit topic op de voet. Ik wacht nog even met het bestellen van de fiets totdat er meer duidelijkheid is. Ik wil natuurlijk meteen naar synchroshift.
Weet trouwens iemand of die nieuwe A-junction (EW-RS910) in alle sturen ingebouwd kan worden? Zo niet, in welke wel?
Weet trouwens iemand of die nieuwe A-junction (EW-RS910) in alle sturen ingebouwd kan worden? Zo niet, in welke wel?
I Am SpeCiAliZed
Joh!?!DDX schreef:Alleen in sturen waar kabeldoorvoer gaatjes in zitten.
Ik weet inmiddels dat Pro uitkomt met sturen met Innegra, dan kan de kabel dus naar het uiteinde van het stuur om daar die nieuwe junction-box (EW-RS910) in te bouwen. Mijn vraag is dus welke sturen hebben nog meer een mogelijkheid tot het doorvoeren van de kabel naar het uiteinde van het stuur.
I Am SpeCiAliZed
Goeiedag,
Heeft er al iemand gehoord van het updaten van het shimano dura ace 9000 groep? Kheb me dat laten wijsmaken door iemand die ook met deze groep rijd en me verteld paar keer in een jaar te laten updaten zodat hij soepeler en terug sneller schakelt.
Klopt dit of niet?
Mvg gio
Heeft er al iemand gehoord van het updaten van het shimano dura ace 9000 groep? Kheb me dat laten wijsmaken door iemand die ook met deze groep rijd en me verteld paar keer in een jaar te laten updaten zodat hij soepeler en terug sneller schakelt.
Klopt dit of niet?
Mvg gio
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 14 nov 2016 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: vraag verplaatst naar het E-Tube topic, volgens mij past ie daar prima (anders hoor ik het graag ;))
Reden: vraag verplaatst naar het E-Tube topic, volgens mij past ie daar prima (anders hoor ik het graag ;))
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
of je derailleur door een update soepeler gaat schakelen durf ik ten zeerste te betwijfelen (er staat geen windows op die steeds maar voller loopt ). Maar hier vind je alle info over updaten in het algemeen: http://e-tubeproject.shimano.com/Kiter2010 schreef:Goeiedag,
Klopt dit of niet?
Mvg gio
Je kan met de shimano software wel instellen hoe snel het schakelen gaat als je schakelknop ingedrukt houdt.
Standaard snelheid is best wel langzaam.
Ik geef zelf gewoon voorkeur aan handmatig schakelen, weet je ook meteen hoeveel versnellingen je schakelt en gaat naar mijn idee snel genoeg. (stuk sneller als standaard snelheid met knop ingedrukt houden)
Ik geef zelf gewoon voorkeur aan handmatig schakelen, weet je ook meteen hoeveel versnellingen je schakelt en gaat naar mijn idee snel genoeg. (stuk sneller als standaard snelheid met knop ingedrukt houden)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+1 (maar dat is inderdaad niet 'soepeler' lopen )DDX schreef:Je kan met de shimano software wel instellen hoe snel het schakelen gaat als je schakelknop ingedrukt houdt.
-
- Forum-lid
Enig idee hoe ik er achter kan komen welke batterij er in mijn nieuwe fiets is geleverd? BLE op iPad al geprobeerd, maar die doet natuurlijk pas als als die EW eraan gekoppeld is. Of zou ik Bluetooth nu al moeten zien?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
nee, EW verzorgt de bluetooth connectie, dus nu onzichtbaar
heb je een windows computer? dan gewoon de etube software installeren en connectie maken via de lader om vervolgens te kijken of je 't op die manier kan zien
heb je een windows computer? dan gewoon de etube software installeren en connectie maken via de lader om vervolgens te kijken of je 't op die manier kan zien