Het grote frame (over)spuiten topic
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Bijna te mooi om op de gaan fietsen
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mijn frame, voorvork en onderdelen naar Dave van Gemert gebracht. Ik ben erg benieuwd. Eerste indruk was goed bij het afgeven van het frame. Commumicatie vooraf per mail ook. Erg snel en flexibel. Het Basso frame was i.i.g. heel erg mooi geworden. Te gekke kleur blauw.
Van een gedateerde, niet aansprekende look naar een super mooie tijdloze uitstraling. Wat een ander kleurtje niet kan doen. Vette bike geworden zeg!
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Ik vinnem nogal zwart... Hoe was 'ie eerst?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ik vind het mooi
Maak joe woar
Over de stickers op de wielen twijfel ik nog. Had ze bewust laten zitten om te kijken hoe het staat. Rode zou er misschien af kunnen, maar moet ook niet te saai worden. Stukje terug in dit topic staat een foto van hoe hij was.
I Am SpeCiAliZed
- oldandslow
- Forum-lid
Geïnspireerd door de Basso en het slechte weer heb ik besloten mijn 6 jaar en 30k km oude FM 28 maar van een nieuw jasje te gaan voorzien. En misschien ook de shifterkabels maar gelijk binnendoor leggen meteen. En dan zo ver mogelijk, niet voor het bracket naar buiten laten komen en dan onderlangs zoals je vaak ziet. De achterderailleur zal niet het grootste probleem zijn lijkt me. Een buitenkabel boven de alu BB30 bus langs door de liggende achtervork en aan het einde een gaatje voor de binnenkabel zou genoeg moeten zijn lijkt me. De voorderrie wordt lastiger. Hier moet de kabel echt de hoek om en wordt nergens ondersteund omdat opening van de staande buis er net voor zit, Misschien iets met een stalen bochtje van een MTB rem of zo? Suggesties zijn welkom, ook voor een adresje voor de adapters bij de kabelingangen.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works