Wielerseizoen 2017
-
- Forum-lid
Zaterdag een mooie koers, http://www.strade-bianche.it/it/pagina-di-esempio/
Maar wie weet welke zender het gaar uitzenden?
Maar wie weet welke zender het gaar uitzenden?
-
- Forum-lid
Sporza of eurosport wel.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Bij Eurosport zag ik het niet staan maar Sporza is nu mijn hoop. Bedankt voor de infoFietsen?altijd schreef:Sporza of eurosport wel.
Mogelijks ijdele hoop...DirkJanMoedt schreef:Bij Eurosport zag ik het niet staan maar Sporza is nu mijn hoop. Bedankt voor de infoFietsen?altijd schreef:Sporza of eurosport wel.
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170301_02757990
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als eurosport de rechten heeft neem ik toch aan dat ze ook uitzenden. Klinkt anders niet logisch.
En bij geen zendtijd verkopen ze deze ene wedstrijd vast wel.
Gaat wel lekker in Belgie trouwens: italiaanse wedstrijden weg bij Sporza, veldrijden achter de decoder
En bij geen zendtijd verkopen ze deze ene wedstrijd vast wel.
Gaat wel lekker in Belgie trouwens: italiaanse wedstrijden weg bij Sporza, veldrijden achter de decoder
Less is bore
Was te verwachten. Vraag en aanbod zorgen ervoor dat geld meer en meer regeert. Dit in de hoop dat ofwel de VRT alsnog toehapt, of dat er een commerciële (lees = betaal) zender is in Vlaanderen die het wel wil betalen. Vooralsnog niet echt, maar eenmaal er toch een commerciële zender toegeeft, zullen alle koersen betalend worden.Avado schreef:Volgens de gids wordt het bij Eurosport gewoon uitgezonden.
Wel jammer dat onze zuiderburen steeds meer kwijtraken.
De volgende stap die ook steeds dichterbij komt, is dat je voor bepaalde stukken van het parkoers zal moeten betalen om op die bepaalde plaats te mogen kijken.
-
- Forum-lid
Dat laatste vind ik geen gek idee eerlijk gezegd.
Maak joe woar