Apex
Apexrider, bedankt voor de foto. 't Wilde bij mij niet lukken, vandaar de link naar de Flickr-site. Het frame is matzwart gespoten. Letters, lijnen en logo's zijn stickers. Een en ander qua kleur gebaseerd op de kleuren van mijn vereniging. Ik kan me wel vinden in je opmerking over de rode accenten. Mocht jij, of andere forum-leden, een mooie oplossing hiervoor hebben dan sta ik daarvoor open. Idd scoorde dit model erg goed in de Fiets van deze maand, maar ook hun Opus 1.1 scoorde vorig jaar erg goed. Al had ik daarvoor al een oogje op dit merk laten vallen.
Time is (almost) on my site
Waarschijnlijk is niet alleen je stuurpen rood maar ook je stuur zelf.Dan word het wel een dure grap om het beide te vervangen en opnieuw je stuur laten tapen.Slowracer schreef:Apexrider, bedankt voor de foto. 't Wilde bij mij niet lukken, vandaar de link naar de Flickr-site. Het frame is matzwart gespoten. Letters, lijnen en logo's zijn stickers. Een en ander qua kleur gebaseerd op de kleuren van mijn vereniging. Ik kan me wel vinden in je opmerking over de rode accenten. Mocht jij, of andere forum-leden, een mooie oplossing hiervoor hebben dan sta ik daarvoor open. Idd scoorde dit model erg goed in de Fiets van deze maand, maar ook hun Opus 1.1 scoorde vorig jaar erg goed. Al had ik daarvoor al een oogje op dit merk laten vallen.
Van 3t ergonova vindt ik dit wel een hele mooie serie voor bij jou fiets.
Specialized Diverge Axs
Feddesman, dit is idd erg mooi. Helaas was deze versie er nog niet op 't moment dat ik mijn fiets bestelde en waarschijnlijk een duur geintje om nu de boel weer om te gaan zetten. Maar ik kan het allicht vragen bij CC53-11.
Time is (almost) on my site
-
- Forum-lid
Wow, nette fiets John!!! Mooie lijnen. Wel maatje dranghek of niet?
Ik ben zelf ook wel erg tevreden zeker voor dit bedrag vorige was een bulls en bij deze aankoop heeft de fiets het gewonnen van bulls, sensa en cube. Wat de maat betreft is inderdaad een 64 maar als ik er op zit zie je daar niet veel van het het past dat is veel belangrijkerjoeptimmermans schreef:Wow, nette fiets John!!! Mooie lijnen. Wel maatje dranghek of niet?
-
- Forum-lid
- Contact
Eerder had ik een Apex Opus 1.1. Met de hele goede service is het frame vervangen door een Chase. Ben heel blij met de fiets.
Frame : Apex Chase, mat zwart
Groep: Shimano Ultegra 6700
Wielen: Quasar QS6M
Pedalen : Shimano Dura Ace 7810
Stuur : Deda Alanera mat wit
Zadelpen: Deda Superzero mat zwart
Zadel: Selle Italia SLR Flow, kit carbonio Team Edition
Fietscomputer : Polar CS500 CAD
Frame : Apex Chase, mat zwart
Groep: Shimano Ultegra 6700
Wielen: Quasar QS6M
Pedalen : Shimano Dura Ace 7810
Stuur : Deda Alanera mat wit
Zadelpen: Deda Superzero mat zwart
Zadel: Selle Italia SLR Flow, kit carbonio Team Edition
Fietscomputer : Polar CS500 CAD
Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If you quit, however, it lasts forever.
Mooie fiets! Ook al van die Pro wielen. Zag ik net ook al op een foto voorbij komen. Nog niet in het echt gezien. Bevallen ze goed?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
De Pro-wielen bevallen goed. Ik heb deze wielen nu bijna 3 seizoenen en gebruik ze afwisselend met een andere wielset met lage velgen.
Voordeel is dat ze na 2 1/2 jaar gebruik nog zeer goed, helemaal recht en strak zijn! En dat zocht ik. Met mijn gewicht van tegen de 90 kilo wil ik stevige betrouwbare wielen en dat zijn het.
De naven zijn Ultegra dus gewoon goed en goed te onderhouden.
Nadelen van de de wielen vind ik de windgevoeligheid en de balans. Omdat er een lang ventiel in moet zijn de wielen niet mooi in balans. Verder zullen ze niet de meest aerodynamische wielen zijn omdat er voor en achter 24 spaken inzitten en deze voor ook niet radiaal maar gewoon gekruisd gespaakt zijn.
Voordeel is dat ze na 2 1/2 jaar gebruik nog zeer goed, helemaal recht en strak zijn! En dat zocht ik. Met mijn gewicht van tegen de 90 kilo wil ik stevige betrouwbare wielen en dat zijn het.
De naven zijn Ultegra dus gewoon goed en goed te onderhouden.
Nadelen van de de wielen vind ik de windgevoeligheid en de balans. Omdat er een lang ventiel in moet zijn de wielen niet mooi in balans. Verder zullen ze niet de meest aerodynamische wielen zijn omdat er voor en achter 24 spaken inzitten en deze voor ook niet radiaal maar gewoon gekruisd gespaakt zijn.