Campagnolo Super Record 2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dank je LS, daarom schreef ik ook over gewenning.... Fijn dat je even mijn standpunt onderschrijft met mijn eigen eerdere uitspraken. Blij dat je het eens een keer met mij eens bent
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik zou het prettig vinden als er een on topic antwoord zou van iemand die kan bevestigen/ontkennen dat de 2011 SR groep ook echt merkbaar anders is (schakelt) dan de 2010 versie.
Hoi,
Volgens een aantal Pro-Tour en TDF teams wel.
Waar nu precies het verschil zit is niet duidelijk maar zij beween dat de groep nog beter schakelt en vooral makkelijker is af te stellen.
Persoonlijk vind ik dat als je twijfelt tussen Record en SR je net zo goed voor SR kan opteren.
Ciao,
Volgens een aantal Pro-Tour en TDF teams wel.
Waar nu precies het verschil zit is niet duidelijk maar zij beween dat de groep nog beter schakelt en vooral makkelijker is af te stellen.
Persoonlijk vind ik dat als je twijfelt tussen Record en SR je net zo goed voor SR kan opteren.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
De voorderr. schakelt wat mij betreft duidelijk sneller. Achterderr. werkt Super, maar deed het ook al erg goed.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Voorderailleur schakeld zeker niet sneller. Wel reageren de kettingbladen sneller door een iets gewijzigde vertanding (nieuwe ketting "grijpt" sneller).
Imho zijn enkel de shifters (veer betere "klik) en de achterderailleur de meerprijs waard. De rest is gewoon gelijk. en de logo's van 2011 zien er gewoon goedkoop en rommelig uit.
Imho zijn enkel de shifters (veer betere "klik) en de achterderailleur de meerprijs waard. De rest is gewoon gelijk. en de logo's van 2011 zien er gewoon goedkoop en rommelig uit.
Wat is eigenlijk, ivm te scheve kettingstand, maximale schakellijn voor 11 speed? Op m'n huidige 10 speed gebruik ik buitenste 2 kransjes niet (voor groot, achter de twee grootste kransjes niet / voor klein, achter de twee kleinste niet).
Kan ik het bij 11 speed ook beperken tot 2?
Kan ik het bij 11 speed ook beperken tot 2?
Sharkman 1 schreef:Voorderailleur schakeld zeker niet sneller. Wel reageren de kettingbladen sneller door een iets gewijzigde vertanding (nieuwe ketting "grijpt" sneller).
Bij mij schakeld de voorderailleur soms niet van groot naar klein, na wat gerommel met de shifters gaat het meestal wel.
Is dit ook een super record 2011 kwaaltje?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.