Foto's van fietsen met je kids
Normaal heeft hij wel schoenen met klittenband aan maar nu had hij geen tijd om die te gaan zoeken . Er zit een enkel voorblad op met van die ringen er langs dat de ketting erop blijft dus op zich nog redelijk veilig met veters.
Hij gaat ook met deze fiets naar school dus dan zijn een paar spatbordjes wel handig. Die dikkere banden komen dan ook goed van pas maar er zitten ook nog een paar echte racebandjes bij.
Hij moet in ieder geval flink gaan trainen want ik heb vandaag gehoord dat we hier waarschijnlijk een 800m wielerbaan in het dorp krijgen.
Hij gaat ook met deze fiets naar school dus dan zijn een paar spatbordjes wel handig. Die dikkere banden komen dan ook goed van pas maar er zitten ook nog een paar echte racebandjes bij.
Hij moet in ieder geval flink gaan trainen want ik heb vandaag gehoord dat we hier waarschijnlijk een 800m wielerbaan in het dorp krijgen.
Campagnolo Ultra Dork
- Wolfhound32
- Forum-lid
Prachtige foto. Opperste concentratie!
ze traint er gewoon keihard voor en heeft wel hetzelfde doorzettingsvermogen en dicipline als ik, het grappige was dat ik deze wedstrijd ook deed, maar doordat zij in een andere serie zat ( ik starte 15min later ) we geen idee van elkaars tijd hadden, uiteindelijk na de finish bleek ze nog geen 20 seconde sneller te zijnottorongo schreef:OK, een gefeliciteerd met de prestatie van je dochter. (Is waarschijnlijk een nakomeling van een superras ,)
zwemmen en lopen is zij sterker, fietsen ben ik sneller maar dat is voor een man ook iets makkelijker
- daniel1975
- Forum-lid HC
Cool!! Veel plezier ermee.
Less is bore
Leuk! Met ze op de MTB is nóg leuker. Hier met zoon (5)
(Een filmpje mag ook wel toch?)
(Een filmpje mag ook wel toch?)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nice! Doet ie goed zeg.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013