Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Fiets verbogen, kan ik dit herstellen? (plaatjes)

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 15 apr 2017 19:52

jandb schreef:
Keezx schreef:Salden heeft nog drukker met motortjes inbouwen....
Motortjes ?
Ik zag gistermiddag op Eurosport toevallig een item over de Amstel Gold Race toerversie en hoe druk Salden het heeft met motortjes in racefietsen inbouwen.
Zie je iemand opvallend makkelijk hard rijden en heeft ie een grote zadeltas, opgelet, dat is mogelijk een bedrieger, luister naar het gezoem...
Is natuurlijk ook veel belangrijker dan een klant met een verklooide vork te helpen...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 21 apr 2017 18:46

marcus100 schreef:Ik wacht inderdaan gewoon rustig hun reactie af. Vond het al positief dat ze direct melden dat ze er naar gingen kijken. Meestal hoor je gewoon helemaal niks, dus ze zijn niet "communicatie-schuw". :P
Ben je nog altijd "rustig" aan het wachten?
I know myself like no one else
Nothing to defend

marcus100
Forum-lid

marcus100 21 apr 2017 21:38

Lcsmet schreef:
marcus100 schreef:Ik wacht inderdaan gewoon rustig hun reactie af. Vond het al positief dat ze direct melden dat ze er naar gingen kijken. Meestal hoor je gewoon helemaal niks, dus ze zijn niet "communicatie-schuw". :P
Ben je nog altijd "rustig" aan het wachten?
Ja :shock: Nog geen reactie van Ridley op mijn 2e mail. Ga dit weekend zien of ik van hun een telefoonnummer kan vinden, dan bel ik ze even. Ze hebben er blijkbaar weinig zin in :P

jandb
Forum-lid

jandb 21 apr 2017 22:06

Keezx schreef:
jandb schreef:
Motortjes ?
Ik zag gistermiddag op Eurosport toevallig een item over de Amstel Gold Race toerversie en hoe druk Salden het heeft met motortjes in racefietsen inbouwen.
Zie je iemand opvallend makkelijk hard rijden en heeft ie een grote zadeltas, opgelet, dat is mogelijk een bedrieger, luister naar het gezoem...
Is natuurlijk ook veel belangrijker dan een klant met een verklooide vork te helpen...
Ook een manier om omzet te halen, als amateur op zich geen probleem maar persoonlijk moet ik er niet van weten. Oké alleen mijn tandenborstel dan :mrgreen:
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.

jandb
Forum-lid

jandb 21 apr 2017 22:10

Ik had allang met fiets en al op de stoep gestaan, zou er geen vertrouwen in hebben. Misschien voor normaal gebruik geen probleem, maar wat gebeurd er als je door een flinke kuil rijd, enz.. Lastig en klote genieten zo van je nieuwe fiets.
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.

Infinito GB
Forum-lid

Gebruikersavatar Infinito GB 21 apr 2017 22:18

Ik zou er idd ook wel een dagje verlof voor over hebben om de gehele fiets in de auto te leggen, en het hele spul netjes terug te brengen naar de winkel en mijn geld terugvragen. Dan kan de fiets nog zo goedkoop zijn, maar als je tandjes straks op het asfalt liggen te fonkelen in het zonlicht wordt het nog een dure fiets.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 21 apr 2017 23:21

Keezx schreef:
jandb schreef:
Motortjes ?
Hoezo bedrieger? Het is toch een toerevenement en geen competatieve rit.
Of het moet zijn dat het iemand is die de rekening bij Salden niet heeft betaalt want dan is het een bedrieger.
Overigens levert motortjes inbouwen natuurlijk voor Salden goed op en iemand met een verklooide helpen kost ze geld.

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 22 apr 2017 00:37

Een racefiets met een motortje is per definitie bedrog.
De discussie of dit in sommig gevallen aanvaardbaar is kan wat mij betreft beginnen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 22 apr 2017 08:46

Quarantanove schreef:
Keezx schreef:

Hoezo bedrieger? Het is toch een toerevenement en geen competatieve rit.
Of het moet zijn dat het iemand is die de rekening bij Salden niet heeft betaalt want dan is het een bedrieger.
Overigens levert motortjes inbouwen natuurlijk voor Salden goed op en iemand met een verklooide helpen kost ze geld.
Keezx schreef:Een racefiets met een motortje is per definitie bedrog.
De discussie of dit in sommig gevallen aanvaardbaar is kan wat mij betreft beginnen.
Mooi maar open dan even een apart topic in plaats van dit topic helemaal van de weg te halen :mrgreen:
I know myself like no one else
Nothing to defend

ric
Forum-lid

Gebruikersavatar ric 22 apr 2017 08:52

Met verbazing topic gelezen.
Knap dat ts zo veel geduld heeft!
Wel ontzettend balen voor hem. Hopelijk is de oplossing nabij.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

Rob71
Forum-lid

Rob71 22 apr 2017 09:10

Heb je ondertussen nog contact met ze gehad? Ik zou nu wel een keertje erachteraan bellen wellicht.

Gr Rob

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 22 apr 2017 10:10

Voor mijn gevoel is het onderhand zover dat we met zijn allen Salden met mails gaan bombarderen. Dit is toch niet normaal. Of ben ik nu de enige die er zo over denkt?

Plaats reactie