Specialized bandenactie
Dat je vaste prijzen hanteert en geen korting mag geven vind ik verdedigbaar. Maar dat je dealers verplicht X modellen af te nemen (ook die buiten de range ligt van wat die FM verkoopt) slaat echt nergens op. Zeker omdat je daar dan geen korting op mag geven, met andere woorden je blijft er als FM zelf mee zitten....
Overigens is Specialized hier niet uniek in. Ook Pon hanteert een dergelijk wurgcontract. Als kleine FM wordt het gewoon zo goed als onmogelijk nog merken te voeren die Pon verdeelt.
Maar goed, deze bandenactie is gewoon een uitstekende aanbieding. Bijna te goed om waar te zijn, eigenlijk. Voor een fijnproeversband ben je toch inderdaad al snel 60-80 euro kwijt voor het setje.
Overigens is Specialized hier niet uniek in. Ook Pon hanteert een dergelijk wurgcontract. Als kleine FM wordt het gewoon zo goed als onmogelijk nog merken te voeren die Pon verdeelt.
Maar goed, deze bandenactie is gewoon een uitstekende aanbieding. Bijna te goed om waar te zijn, eigenlijk. Voor een fijnproeversband ben je toch inderdaad al snel 60-80 euro kwijt voor het setje.
-
- Forum-lid
@NuitKor De Turbo Pro valt niet onder de kortingsactie, dat weet je?
Ik heb er gisteren toch echt twee opgehaald bij Belga.
-
- Forum-lid
Hmmm, dat is apart. Volgens de website vallen alleen de S-Works Turbo & Roubaix Pro onder de actie.
Ik probeerde zojuist van Herwerden te bellen of ze nog voorraad hadden. De eerste twee keer stond ik een paar minuten in de wacht waarna ik vriendelijk door de computer eruit werd gegooid. Daarna werd er wel opgenomen, maar dat was de verkeerde etage. Dus zij mij doorverbinden, werd ik er weer uit gegooid. Lekkere winkel 

- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het zal wel kunnen maar als je leest dat de Wahoo Elemnt Bolt, tegenover een Garmin Edge 1000, je zomaar enkele seconden doet winnen op een 40 km lange tijdrit.NuitKor schreef:Valt er met die Turbo Pro ook wat te koersen (criteriums enzo)?
..........

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
afgelopen twee dagen gefietst met de 26mm s-works turbo op C50 dura ace wielen op 6 bar. Ze liggen erg goed in de bochten.
Vanochtend eerste ritje gemaakt op de Specialized Turbo Pro 24mm icm Supra RA Elite Lite wielen. De banden voelen erg goed aan en voelen vertrouwd in de bochten, veel grip door het profiel aan de zijkanten en bollen lekker. Ik heb ervaring met Vittoria Open Corsa SC, Schwalbe one en Vredestein Fortezza dus kan aardig vergelijken. De Schwalbe one zijn 25mm en had ik op een 15c (inner maat) velg liggen, dat was eigenlijk te bol en daarom voelde die band minder aan, maar dat ligt waarschijnlijk aan de band/velg combinatie.