Afbeeldingen uploaden
-
- Forum-lid
Het is gelukt, bedankt!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Even checken. Dit is een foto die ik onlangs maakte tijdens mijn woon-werkrit.
- Sweety2008
- Forum-lid
Bij mij zijn de bestanden altijd te groot. Heb nu ook geen zin om weer een nieuwe app te downloaden alleen om foto's te bewerken dit is mij te omslachtig.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid HC
Misschien is deze vraag al eens langs gekomen, maar waarom niet gewoon de mogelijkheid op een foto vanaf je computer te uploaden naar het forum?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat kan nu toch gewoon? Via Bijlagen.
Less is bore
Als ik een foto heb gemaakt met een Samsung telefoon, stuur ik die soms per e-mail naar mijzelf (naar de PC). Ik krijg voor het versturen de keuze om de foto op verschillende afmetingen te verzenden: 100%, 70%, 50%, etc. Wellicht kan dat bij u ook. Is een relatief simpele omweg.Sweety2008 schreef: ↑28 apr 2018 23:42 Bij mij zijn de bestanden altijd te groot. Heb nu ook geen zin om weer een nieuwe app te downloaden alleen om foto's te bewerken dit is mij te omslachtig.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- Sweety2008
- Forum-lid
Sorry Mensen ik heb geen pc meer die was toen niet meer te redden, hij was van 2000. Laptop is ook weer weg omdat er van alles aan is.
Iemand zei iets van re-sizen maar hoe werkt dit.
Toen ik nog de oude smartphone had had ik hier geen problemen maar nu met de nieuwe Samsung Galaxy J7 wel. Op andere forums gaat dit wel goed behalve hier en op het Duitse Tour Magazin daar is ook al gezeik met foto's uploaden.
Iemand zei iets van re-sizen maar hoe werkt dit.
Toen ik nog de oude smartphone had had ik hier geen problemen maar nu met de nieuwe Samsung Galaxy J7 wel. Op andere forums gaat dit wel goed behalve hier en op het Duitse Tour Magazin daar is ook al gezeik met foto's uploaden.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb net geprobeerd op resizer.nl maar hij kan de foto's niet naar 1 megapixel verkleinen. Krijg altijd in het beeld bestanden zijn te groot. Dus met zo'n programma werkt het ook niet.
Ghost Nivolet 6LC
Ik krijg de indruk dat jij de foto's niet zult gebruiken voor hoge kwaliteit drukwerk In dat geval zou ik er voor kiezen om op mijn telefoon de kwaliteit van de foto's zo laag mogelijk in te stellen. Standaard staan het waarschijnlijk op de hoogste kwaliteit (misschien iets als 4128 x 2322 in verhouding 16:9).Als je de foto's alleen maar op je mobieltje bekijkt en eventueel op een beeldscherm wilt zien, dan is de helft of minder al meer dan genoeg.
Het is veel te kort door de bocht om te stellen dat het 'gezeik' aan het platform ligt. Het ligt aan jouw telefoon en niet aan Fiets.nl of het Duitse tour Magazin! Jouw huidige telefoon maakt domweg grotere (lees: hogere resolutie) foto's dan jouw vorige mobieltje.Sweety2008 schreef: ↑29 apr 2018 10:56 ...
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Ik ben even voor je gaan zoeken naar een oplossing. Helaas bleek mij ook dat er met de standaard apps op mijn Samsung geen resize optie is. De volgende methode heb ik echter met succes toegepast. Een foto van 1,8Mb werd 114 kb, dat is ongeveer 10% van de grootte.
Ik mailde de foto naar mijzelf en kreeg op mijn Samsung (een 'oude' Note4) het scherm te zien dat je in de bijlage ziet. Kies 10% en voila: problem solved! De foto is op een gewoon beeldscherm nog steeds acceptabel.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
-
- Forum-lid HC
Oeps, gemist!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!