Garmin Edge 1030
-
- Forum-lid HC
Duuuuur (of de 1000 is met €420,- gewoon goed geprijsd).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij kost straks bij de scherpste aanbieder meer, hooguit hetzelfde als een iphone6.
Willen jullie een lijstje wat Garmin dan allemaal niet kan in vergelijking met die 6....?
Enige is accuduur, maar met een aanvullende hoes-accu red je het ook wel lang genoeg.
Eerste reviews zijn ook niet extreem laaiend enthousiast.
Willen jullie een lijstje wat Garmin dan allemaal niet kan in vergelijking met die 6....?
Enige is accuduur, maar met een aanvullende hoes-accu red je het ook wel lang genoeg.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wil je eens weten wat de goedkoopste auto allemaal meer kan dan de duurste racefiets.daniel1975 schreef: ↑29 aug 2017 19:37 Hij kost straks bij de scherpste aanbieder meer, hooguit hetzelfde als een iphone6.
Dat doet er allemaal niet echt toe voor diegene die een racefiets zoekt.
Er zijn mensen die een fiets model 2018 kopen in plaats van het model 2017 met korting dat behalve de kleur juist hetzelfde is.
Zo kan je nog wel wat door gaan maar dat doet er allemaal niet toe.
Ik ben er vrij zeker van dat er met kerstmis/nieuwjaar weer veel Garmin 1030's zullen uitgepakt worden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
En dus toch de mogelijkheid om bleutooth sensoren te koppelen.
Verder ben ik benieuwd welke van de nieuwe functies via updates naar mijn 820 komen.
Verder ben ik benieuwd welke van de nieuwe functies via updates naar mijn 820 komen.
- alliance_0
- Forum-lid
De grootste misser de knoppen aan de onderzijde, waardoor minder gemakkelijk te bedienen op de fiets. Maar erger nog de daardoor vrijgekomen ruimte aan de bovenzijde niet gebruikt voor een (nog) groter scherm of een kleinere kast.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@lcsmet: jij vergelijkt appels met peren. Een 1030 en een smartfoon zitten significant dichter bij elkaar imho.
Less is bore
Met een fietsbel van 5 euro kan je ook bellen, ik heb daar echt geen iPhone voor nodig.daniel1975 schreef: ↑29 aug 2017 19:37 Hij kost straks bij de scherpste aanbieder meer, hooguit hetzelfde als een iphone6.
De fietscomputer is juist daar om alleen te fietsen liefst met veel offline functionaliteit en géén gedoe met lege accu. Ik vind het echt andere apparaten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Akkoord, maar je kunt een iphone gps ook offline gebruiken. en garmin zoekt juist de online wereld op met edge2edge berichtjes, etc.
Enige wat ik er mee wil zeggen is dat de huidige techniek voor dat geld veel (!!) meer kan dan wat Garmin nu aanbied.
Maar zal er over ophouden, koop 'm toch niet.
Enige wat ik er mee wil zeggen is dat de huidige techniek voor dat geld veel (!!) meer kan dan wat Garmin nu aanbied.
Maar zal er over ophouden, koop 'm toch niet.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Leukste nieuwtje aan deze 1030 lijkt de in de mount geintegreerde extra accu die de accuduur van 20u naar 44u op zou moeten rekken. Voor randonneurs toch wel een leuke optie i.c.m. een groter scherm.