superrose schreef:Amclassic-fan schreef:superrose schreef:
Kijk naar de wielen waarmee ik reed op de Alpe, hoe denk je dat ik op de kharma heb kunnen rijden? Waarom zou ik daar over lullen? Het is duidelijk dat je mij niet kent, dat is okay, maar je zet jezelf nu een beetje voor gek. Noem maar eens iets wat ik geroepen heb wat onwaarschijnlijk is. Laat me lachen
Ik denk dat je zelf 3 kwart van de berichten die je geschreven hebt al weer vergeten bent. En dan heb ik het nog niet eens over die 'grapjes' van je...
Je bent in dit topic over duidelijk een FM aan 't napraten, want je hebt zelf geen enkel technisch benul.
je doet aannames
en nee mijn geheugen is niet zodanig verkloot dat ik niet meer weet wat ik geschreven heb, ik heb het niet nodig onzin te verkondigen, ik heb het niet nodig mezelf mooier voor te doen dan ik ben, ook heb ik het niet nodig om mij als allesweter voor te doen, als ik iets fout heb erken ik dat zodra ik het zie, als ik me als een cunt heb gedragen tegen iemand, zoals ooit tegen jou, dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Je besloot net mij aan te vallen op iets wat jij niet kunt weten, jee neemt aan dat ik niet zomaar op allemaal verschillende fietsen kan rondrijden, dat ik niet zomaar fietsen kan lenen, dat heb je verkeerd. je gebruikt je aanname om hetgeen ik zeg omver te werpen, terwijl ik duidelijk ben dat het mijn mening is die voorkomt uit het uitproberen van fietsen.
Ik heb gewoon een erg leuk leven en kan allemaal producten uitproberen, krijg af en toe dingen kado, zo is het nu eenmaal.
Je bent weer eens krom bezig, als je verder wilt gaan, zullen we het dan in pm doen, ik zie niet hoe we nu bijdragen aan deze topic..... moderator
Inderdaad mannen. Als jullie onderling een strijd willen uitvechten, waarvan het resultaat niet de uitkomst gaat zijn van een mening over de beste fiets in dit topic, gelieve dat dan in PM naar elkaar te willen doen. Daar help je mij en de andere lezers van dit topic niet mee verder!
Ik vind het spijtig dat mijn post een vete bloot moet leggen. Dat is niet mijn doel.
Ik ken geen van beide. Maar hetgeen 'superrose' tot nogtoe heeft geschreven ligt niet buiten mijn verwachtingen die ik had adhv commentaren allerhande en eveneens uitleg van ondermeer FM.
Iedereen is vrij om zijn mening te geven. Ook al is die fout. Heb liever dat iemand minder correcte info naar zijn eigen ervaring/gevoel geeft dan helemaal niet. Ik beslis zelf welk info ik meeneem en welke niet.
Ik kom hier ook maar in de eerste plaats omdat ik zelf niet kan beslissen adhv de wildgroei van technische- en marketing info die er is. Als iemand een goede FM kent en die heeft hem gezegd dat... Dan is dat ook info.
@Amclassic-fan: Gelieve het hierbij te laten. Ik zou u dankbaar zijn. Als er iets gepost wordt dat naar uw inzien niet juist is, gelieve dan enkel in die zin 'een rechtzetting' in de vorm van een 'ik-boodschap' te willen posten. Anderen aanvallen op hun posts is niet echt uitnodigend voor minder grote fietskenners. En dat is net het mooie aan een forum. Hier krijgt iedereen een zeg. Anders kan ik beter enkel de foldertjes van het desbetreffende merk lezen want dat zijn uiteindelijk de grootste kenners van het product. Maar wat heb ik daaraan? Het feit of 'superrose' al dan niet een grote fietskenner is, doet er in deze dan niet toe.
Ik begrijp wel dat als je er heel veel van kent en iemand anders zit echt onzin te vertellen dat dat dan frustrerend kan zijn, maar een 'ik-boodschap' kan dan wonderen doen!
Ik dank u beide voor uw bijdrage.