Pagina 6 van 24

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 20 nov 2018 21:10
door superb11
Tenzij ze gaan rijden met die electrische BMW's, Kunnen ze meteen deze marketing diarree gaan waarmaken: "We zijn zeer verheugd dat BMW ons vervoegt als nieuwe Officiële Autopartner. We zijn altijd op zoek naar innovatieve manieren om ons te verbeteren en het team te ondersteunen. Een Officiële Autopartner als BMW, die even passioneel is over innovatie als wij, kan ons helpen om nog meer succes en plezier te bewerkstelligen”, zegt Patrick Lefevere."

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 20 nov 2018 21:19
door daniel1975
superb11 schreef: 20 nov 2018 21:10 We zijn altijd op zoek naar innovatieve manieren om ons te verbeteren en het team te ondersteunen.
Ik durf het bijna niet te tikken.......... Iba.......

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 29 nov 2018 18:41
door patrickvb
Theo V schreef: 16 nov 2018 19:02 Dit had ik niet verwacht.
Ik dacht dat Sniper nog een verbintenis had met Stevens.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/roomp ... tor-bikes/
En met Ultegra DI2 onderdelen! :shock:

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 29 nov 2018 21:59
door Ernie C.
Ultegra op een fiets van een prof is wel heel treurig maar zo'n Factor frame kost ook een lieve duit.

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 29 nov 2018 22:21
door Vicenza
Maar dan gelukkig wel weer ook Ceramic Speed onderdelen! :roll:

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 30 nov 2018 13:26
door swannie
Het team zal geen sponsor gevonden hebben voor schakelmateriaal zeker?
In de cross zie je toch ook regelmatig Sram Force op profs hun fietsen.

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 30 nov 2018 13:44
door havana
Het is normaal gezien de framebouwer die een sponsor vindt voor schakelgroepen.

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 30 nov 2018 13:54
door Orlok
Maar wat is er mis aan dat een profploeg met een Ultegra Di2 groep rijdt.?? :o

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 30 nov 2018 14:32
door Lcsmet
Orlok schreef: 30 nov 2018 13:54 Maar wat is er mis aan dat een profploeg met een Ultegra Di2 groep rijdt.?? :o

Beeld je eens in dat de profs allemaal met Ultegra, Force of Chorus zouden rijden.
De constructeurs zouden wel degelijk een probleem hebben met hun verdienmodel.

Maar dat is dan weer meer een topic voor het café deel van dit forum.

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 30 nov 2018 22:47
door RonaldH76
Die Wanty Groupe Goberts reden toch ook altijd met Ultegra en geen Di2 ?

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 01 dec 2018 08:39
door nielsh
Orlok schreef: 30 nov 2018 13:54 Maar wat is er mis aan dat een profploeg met een Ultegra Di2 groep rijdt.?? :o
Helemaal niets! De renners gaan er niets van merken. Meer een imago/marketing dingetje voor Shimano. Dus als zij hier moeite mee hebben....Regel het dan even voor Roompot.

Re: Materiaaltransfers voor 2019

Geplaatst: 01 dec 2018 09:08
door JoostG
Lcsmet schreef: 30 nov 2018 14:32
Orlok schreef: 30 nov 2018 13:54 Maar wat is er mis aan dat een profploeg met een Ultegra Di2 groep rijdt.?? :o

Beeld je eens in dat de profs allemaal met Ultegra, Force of Chorus zouden rijden.
De constructeurs zouden wel degelijk een probleem hebben met hun verdienmodel.

Maar dat is dan weer meer een topic voor het café deel van dit forum.
Misschien zelfs een briljant verdienmodel: je rijdt niet met het materiaal van de prof, maar met beter!