Forum weer traag!
Er zit schot in de zaak. Na vier dagen dezelfde topics, zie ik sinds kort (uurtje) helemaal geen topics meer op de home-pagina.
Edit 13 januari, 9:15u
Vanaf vandaag zie ik weer topics op de home-pagina van Fiets. Maar ... sinds gisteren vraag ik me af of de rest van die pagina wel wordt ververst. Het lijkt er op dat er ook al een paar dagen dezelfe berichten op staan. Zal eens een paar schermafdrukjes maken en die in de loop van de dag vergelijken.
Edit 13 januari, 11:50u
Helaas ... te vroeg gejuicht.
De topics zijn de afgelopen tweeeneenhalf uur niet bijgewerkt, sterker nog, de hele pagina is niet bijgewerkt.
Alles is nog precies zo zoals vanochtend. Er is helemaal niets gewijzigd. Ik heb inmiddels zelfs een aan zekerheid grenzend vermoeden dat de pagina in het hele weekend niet is bijgewerkt (gezien de items in de header).
En ja, ik heb de browser opnieuw opgestart en ja, ik heb de chache gleegd! En ja, het gaat zo op al mijn computers, smartphones en tablets.
Heb gisteren geprobeerd op de smartphone van mijn echtgenote die nog nooit op de fiets-site is geweest. Zij krijgt dezelfde 'oude' pagina geserveerd als ik.
Edit 13 januari, 9:15u
Vanaf vandaag zie ik weer topics op de home-pagina van Fiets. Maar ... sinds gisteren vraag ik me af of de rest van die pagina wel wordt ververst. Het lijkt er op dat er ook al een paar dagen dezelfe berichten op staan. Zal eens een paar schermafdrukjes maken en die in de loop van de dag vergelijken.
Edit 13 januari, 11:50u
Helaas ... te vroeg gejuicht.
De topics zijn de afgelopen tweeeneenhalf uur niet bijgewerkt, sterker nog, de hele pagina is niet bijgewerkt.
Alles is nog precies zo zoals vanochtend. Er is helemaal niets gewijzigd. Ik heb inmiddels zelfs een aan zekerheid grenzend vermoeden dat de pagina in het hele weekend niet is bijgewerkt (gezien de items in de header).
En ja, ik heb de browser opnieuw opgestart en ja, ik heb de chache gleegd! En ja, het gaat zo op al mijn computers, smartphones en tablets.
Heb gisteren geprobeerd op de smartphone van mijn echtgenote die nog nooit op de fiets-site is geweest. Zij krijgt dezelfde 'oude' pagina geserveerd als ik.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
@De Tukker: Ik dacht voor het weekend nog dat je het over de 'actieve topics' knop op het forum had. Pas toen ik doorkreeg dat je het over de homepage had kon ik op de juiste plek gaan zoeken.
Dat is een widget die gevuld wordt via een rss-feed plugin. Die feed is stuk, iets met cronjob problemen. Ze zijn nu aan het kijken wat daar mis gaat, vast iets qua rechten gewijzigd op de server waar Fiets op draait. Heeft dus inderdaad helemaal niets met cache oid te maken. Even geduld nog, komt vast goed
Dat is een widget die gevuld wordt via een rss-feed plugin. Die feed is stuk, iets met cronjob problemen. Ze zijn nu aan het kijken wat daar mis gaat, vast iets qua rechten gewijzigd op de server waar Fiets op draait. Heeft dus inderdaad helemaal niets met cache oid te maken. Even geduld nog, komt vast goed
@Edwin,
Jammer van het misverstand. Op de 10e had ik al geschreven dat het ging om de home-pagina
En dat er iets is is met de widget .widget_active_topics_widget was me al duidelijk. Maar ... bedankt voor jouw acties.
Jammer van het misverstand. Op de 10e had ik al geschreven dat het ging om de home-pagina
En dat er iets is is met de widget .widget_active_topics_widget was me al duidelijk. Maar ... bedankt voor jouw acties.
Ik dacht 't dus niet ..
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- Enzzo
- Forum-lid HC
Moet zegge dat bij mij op alle device’s gewoon weer redelijk vlot gaat.
Alleen bij tragere 3g of EDGE verbindingen in grijze zones in bijv Spanje gaat het nog traag.
De hack die Edwin onlangs heeft uitgevoerd werkt dus prima
Alleen bij tragere 3g of EDGE verbindingen in grijze zones in bijv Spanje gaat het nog traag.
De hack die Edwin onlangs heeft uitgevoerd werkt dus prima
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Edwin schreef: ↑13 jan 2020 13:52 @De Tukker: Ik dacht voor het weekend nog dat je het over de 'actieve topics' knop op het forum had. Pas toen ik doorkreeg dat je het over de homepage had kon ik op de juiste plek gaan zoeken.
Het werk bij mij weer, bedankt Edwin!
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Lijkt er op dat ik iets te voorbarig ben geweest. Op de voorpagina van Fiets staan nu weer berichten van een dag oud, terwijl ik via de "Actieve Topics" in het Forum zelf zie dat er recentere berichten zijn.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.