Die basketballers kon ik ook niet plaatsen maar Marianne maakte het dan weer goed.
Praatprogramma's rond de Tour
Wat Marianne betreft is zij de enige vrouw tot nu toe (de anderen waren ofwel mooi of wel een beetje op sensatie gericht) die hier de knepen van het vak, gekoppeld aan haar eigen belevenissen en haar kennis (dank hiervoor) presenteerde. De juiste gaste aan de tafel. R. Bayer begrijp ik niet waarom ze die uitnodigen, draagt niks bij aan het debat (alleen wat over zichzelf praten) Rik Samaey heeft ook een bijzonder goede bijdrage geleverd en stelde zelfs relevante vragen aan Vos, die was ook OK
Jacobs moet je 1 of maximaal 2x per Tour uitnodigen. Dan is hij nog wel vermakelijk, nu wordt het inderdaad zeer irritant.
Over de koers zelf ziet Jacobs het waarschijnlijk nog wel goed ook. Bijvoorbeeld dat Poels bij G. blijft en niet bij Bernal. Al die ongein mag achterwege blijven.
Maar laten ze bij TDJ gewoon Boogerd niet meer vragen wie de Tour gaat winnen. Natuurlijk wordt hij daar flauw van om dat elke dag te moeten zeggen.. Laat dat lekker aan de wisselende gasten over.
Maar laten ze bij TDJ gewoon Boogerd niet meer vragen wie de Tour gaat winnen. Natuurlijk wordt hij daar flauw van om dat elke dag te moeten zeggen.. Laat dat lekker aan de wisselende gasten over.
-
- Forum-lid HC
Ik kijk naar AE en TDJ en niet naar VLV maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik na TDJ even wat anders ga doen en dan is net VLV aan de gang.
TDJ luister ik niet graag naar de presentator wel naar Filemon, Karsten en de 2 Michaels.
Bij AE luister ik veel liever naar de wat positieve vrolijke Dionne ipv de uiterst norse en vervelende MS vroeger. En Herman doet het ook wel goed, het AE team is veel beter dan het live verslag team. Daarom luister ik overdag nu naar de VRT, ook omdat Karsten en Jeroen niet bij Eurosport bezig zijn.
De gasten van AE vind ik echter vaak niks: Sonneveld, Lubberding en ben de naam kwijt, pfffff.
En de visagie bij AE mogen ze ook vervangen, zowel Chantal Blaak alsook Marrianne Vos zien er in hun wieleroutfit vrouwelijker en frisser uit dan na een portie visagie en kapperswerk bij de NOS.
TDJ luister ik niet graag naar de presentator wel naar Filemon, Karsten en de 2 Michaels.
Bij AE luister ik veel liever naar de wat positieve vrolijke Dionne ipv de uiterst norse en vervelende MS vroeger. En Herman doet het ook wel goed, het AE team is veel beter dan het live verslag team. Daarom luister ik overdag nu naar de VRT, ook omdat Karsten en Jeroen niet bij Eurosport bezig zijn.
De gasten van AE vind ik echter vaak niks: Sonneveld, Lubberding en ben de naam kwijt, pfffff.
En de visagie bij AE mogen ze ook vervangen, zowel Chantal Blaak alsook Marrianne Vos zien er in hun wieleroutfit vrouwelijker en frisser uit dan na een portie visagie en kapperswerk bij de NOS.
-
- Forum-lid
Jammer dat Karsten en Jeroen de Tour niet doen. Hopelijk wel te horen tijdens de Vuelta.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Als ik 20% versta van wat Patlev zegt is het veel...
Misschien kan hij de volgende keer de hele avond Niki nadoen. Overigens kon ik hem redelijk volgen, maar sommige zinnen maakt hij ook niet af. Zoals over het Novotel waar ze met 4 ploegen zitten. "Iets met bonnetjes".