Beter verwijzen naar https://www.cyclokalender.nl/cyclo/fran ... lpes/12003 omdat hier de gegevens wat beter staan: 5 sept 2020 is een zaterdag (geen zondag) en de links kloppen niet (meer) op je nieuws artikel.
La Marmotte 2020
-
- Forum-lid
Dit weekend via ChaletBeyond onze officieuze Marmotte gereden voor dit jaar. 5 september niet beschikbaar dus verzet naar 2021.
Alpe was heet! maar globaal wel topweertje en topvakantie gehad (12800 hm's in 4 ritjes). Wel erg druk op telegraph/galibier met moto's die wel heel dicht en snel passeerden.
Alpe was heet! maar globaal wel topweertje en topvakantie gehad (12800 hm's in 4 ritjes). Wel erg druk op telegraph/galibier met moto's die wel heel dicht en snel passeerden.
Ik heb mij recent voor de eerste keer ingeschreven voor marmotte in de hoop dat die doorgaat.
Over bevoorradingen heb ik al verschillende zaken gehoord, dus wat kan ik mij daarbij momenteel voorstellen ?
Is dit zoals in Belgische cyclo's (bananen, peperkoek, honingkoeken,... sportdrank, ...) ?
Dit om te weten wat ik eventueel zelf nog extra mee zou
nemen.
Over bevoorradingen heb ik al verschillende zaken gehoord, dus wat kan ik mij daarbij momenteel voorstellen ?
Is dit zoals in Belgische cyclo's (bananen, peperkoek, honingkoeken,... sportdrank, ...) ?
nemen.
Niet te vergelijken met België. Er is water en sportdrank. Bananen meestal, soms van dat gesuikerd fruit en broodjes kaas/ham/salami
Allemaal nogal basic
disclaimer: mijn ervaring is wel al van enkele jaren gelden (maar bij Les 3 Ballons van 2 jaar geleden was het niet anders)
Allemaal nogal basic
disclaimer: mijn ervaring is wel al van enkele jaren gelden (maar bij Les 3 Ballons van 2 jaar geleden was het niet anders)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hebben ze geen stokbrood met brie meer? Zo lekker na een anderhalf uur klimmen, en dat het al een halve dag in de zon lag voor te warmen
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Er is dit jaar alleen water en sportdrank onderweg; dus zelf je voeding regelen.wimhennen schreef: ↑29 jul 2020 12:37 Ik heb mij recent voor de eerste keer ingeschreven voor marmotte in de hoop dat die doorgaat.
nemen.
da's best karig voor 110 euro
't is rustig in dit topic trouwens... het lijkt er inmiddels serieus op dat het doorgaat. m'n gezondheidsbewijs is geaccepteerd, alle seinen staan op groen
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
Och normaal gezien moet je ook alles zelf regelen zo slecht was het
Wisselt, soms meet water dan voeding, soms meer voeding dan water. Ik regel dit altijd zelf, zonde als je door sportvoeding van de organisatie last van je maag krijgt...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.