Les 3 Ballons 2020
Markstein = Grand Ballon.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als je eenmaal op Markstein bent stelt dat stukje naar de Grand Ballon ook niets meer voor.
Jawel hoor, hoe wou je het anders noemen?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Dat wilde de mijne helaas niet. Hij twijfelde niet aan mijn gezondheid, maar zei dat er testen uitgevoerd moeten worden. Heb ik daarna bij een sportarts laten doen voor 100 euro. Hartfilmpje was het belangrijkste onderdeel in mijn ogen. Vind het alleen wat veel van het goede om dat jaarlijks te doen.havana schreef: ↑15 dec 2019 18:36 Om de medische verklaring te tekenen heb je geen keuring nodig, je kan ook gewoon dat document uit dit topic pakken en zelf invullen. Ook een huisarts kun je vragen 'm te tekenen, hij zal hooguit vragen of je je goed voelt en misschien je bloeddruk eens meten. Dat is alles behalve een medische keuring.
-
- Forum-lid
Marmotte alpes 2020 is verzet naar 5-9-20.. iemand toevallig al informatie gehad of gezien over les Trois ballons 2020?
In een land als België, waar de gezondheidszorg wel goed geregeld is, liggen minder dan 50% van de ziekenhuizen vol.
Uit wat recente steekproeven blijkt ook dat heel veel mensen gewoon geen symptomen hebben (rusthuis waar 13 van de 15 oudjes besmet zijn zonder symptomen, ziekenhuis in Brussel dat iedereen test en niet enkel patiënten met symptomen), dat zijn de dingen die eens verder onderzocht moeten worden.
Momenteel zitten we trouwens met minder overlijdens dan in een 'normaal' griep jaar (dan spreken we nog niet eens over een 'zwaar' jaar zoals met de Mexicaanse griep), dus ja: massahysterie (en dit hoort in een ander topic thuis)
Uit wat recente steekproeven blijkt ook dat heel veel mensen gewoon geen symptomen hebben (rusthuis waar 13 van de 15 oudjes besmet zijn zonder symptomen, ziekenhuis in Brussel dat iedereen test en niet enkel patiënten met symptomen), dat zijn de dingen die eens verder onderzocht moeten worden.
Momenteel zitten we trouwens met minder overlijdens dan in een 'normaal' griep jaar (dan spreken we nog niet eens over een 'zwaar' jaar zoals met de Mexicaanse griep), dus ja: massahysterie (en dit hoort in een ander topic thuis)
![Afbeelding](https://veloviewer.com/SigImage/11ccec/3/4/M/n/abcdijghij.png)