Welke kleding dragen we vandaag (2024) ?
Vader en zoon schat een jaar of 10 allebei kort-kort bij 10,4gr brrrrrr.
1 minuut later Moeder met jong meisje allebei zonder helm op de racer.
Zelf nog Craft ondershirt lange mouw,shirt lange mouw gevoerd en een windstopper.
Beenstukken en handschoenen lange vingers lente/herfst.
1 minuut later Moeder met jong meisje allebei zonder helm op de racer.
Zelf nog Craft ondershirt lange mouw,shirt lange mouw gevoerd en een windstopper.
Beenstukken en handschoenen lange vingers lente/herfst.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dat viel me ook op ja! Ik baalde al dat ik toch geen overschoenen had aangedaan. Uit pure noodzaak een stop bij de Proloog moeten maken omdat beide voeten gevoelloos waren. Zag daar zelfs iemand binnenstappen met kort/kort.
Kort kort, bedoelen jullie dan altijd zomertenue?
Ik heb bvv ook een. Kort shirt in tempest stof, ideaal voor dit jaargetijde (akkoord, meestal wel nog met mouwtjes, maar het hoeft niet altijd). Blijf ik warm genoeg mee zolang de temp rond 10 gr blijft
Ik heb bvv ook een. Kort shirt in tempest stof, ideaal voor dit jaargetijde (akkoord, meestal wel nog met mouwtjes, maar het hoeft niet altijd). Blijf ik warm genoeg mee zolang de temp rond 10 gr blijft
Gisteren bij 13-14 graden genoeg volk gezien met winterjacks, lange handschoenen en overschoenen.
Zelf voor de eerste keer dit seizoen zomerschoenen gedragen en dat ging prima.
Zelf voor de eerste keer dit seizoen zomerschoenen gedragen en dat ging prima.
Daar hoor ik dan misschien ook bij maar om nou in kort-kort te gaan rijden zoals ik zoveel al heb zien doen bij een temperatuurtje van amper 11°C is mij toch nog te gortig.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik zie gasten (en vrouwen) met korte broek en korte mouwen.. Ik kleed me liever wat te warm met dit weer. De wind is nog koud. Perfetto en Nano lange broek. Overschoenen niet meer, maar koude voeten krijg ik nog wel.
-
- Forum-lid HC
Vandaag de Perfetto met de Sorpasso bibtight aan icm met m'n winterschoenen, was goed te doen!
Lange mesh handschoenen van GribGrab (Shark) tegen evt krassen van takken, was nl met de mtb.
Was een lekkere zonnige rit met wat frisse wind.
Lange mesh handschoenen van GribGrab (Shark) tegen evt krassen van takken, was nl met de mtb.
Was een lekkere zonnige rit met wat frisse wind.
Vanmorgen 2-4 graden: 3 korte broeken. Eén gravelhipster en twee MTB'ers.