Of het viel mij vroeger niet op...
EDIT:
Samengevat, ik heb de lagers via acros besteld, 70euro
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
de Ali lagers passen dus niet in mijn geval, alleen misschien wel de lower bearing. Upper komt iets te hoog en geeft dus die opening...
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Heb ze inmiddels vervangen. Mijn huidige lagers waren te ver heen.Desertstorm schreef: ↑17 feb 2022 11:58Geen ervaring met BE. Woon in NL. Heb ze zelf hier besteld.
Zijn uiteraard nog niet binnen, dus ik laat het weten als ze binnen zijn en (hopelijk) passen.
Jij hebt ook een ultimate 2020? Interessant dat ze bij jou dan niet passen. Heb je nog een foto van die 'opening' bij de upper?verhto schreef: ↑03 mar 2022 11:05 heb de indruk dat door de nieuwe upper lager er in te steken, dat de onderste spacer hoger staat, dus meer ruimte tussen kader en onderste spacer... heb nochtans alles na gemeten met schuifmaat, en zijn identiek...
Of het viel mij vroeger niet op...
EDIT:
Samengevat, ik heb de lagers via acros besteld, 70euro![]()
![]()
(geen enkele gewone standaard lager is zoveel geld waar, 59euro + 10 euro verzending)
de Ali lagers passen dus niet in mijn geval, alleen misschien wel de lower bearing. Upper komt iets te hoog en geeft dus die opening...