Glimlach van de dag
- borgmonster
- Forum-lid
Manmanman.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Ik zag net bij toeval dat er een briefje in een Thomson stuurpen zit. Een stuurpen die welteverstaan al even in gebruik is. Zeg maar 2 jaar. Het is dus een briefje van Thomson met de mededeling dat je de metaalkleurige bouten mag omwisselen voor zwarte als je dat liever hebt. Dat door een mailtje naar Thomson te sturen.
Dat was even een glimlach op mijn gezicht. En vooraf een verbaasde blik vooral. Helaas is het geen schatkaart...
Dat was even een glimlach op mijn gezicht. En vooraf een verbaasde blik vooral. Helaas is het geen schatkaart...
Ride bikes, not tanks!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Voor mij vandaag een glimlach bij het beeld van Pogacar die even kwam feliciteren bij Jasper en zijn vriendin. En even meekijken naar de beelden
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik vind het echt mooi te zien hoe relaxed die gast is. Is het iemand al eens opgevallen dat Pogey meestal bij een overwinning lachend juicht, terwijl de meeste andere renners als een soort van Bokito over de finish komen? Ik vind dat echt opvallend, het wekt de indruk dat ie er echt van geniet, in plaats van er van geniet dat ie anderen laat zien dat ie heel goed is.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Klopt. Ook open handen in tegenstelling tot vuisten bij de meesten.rikkert schreef: ↑04 jul 2023 08:11
Ik vind het echt mooi te zien hoe relaxed die gast is. Is het iemand al eens opgevallen dat Pogey meestal bij een overwinning lachend juicht, terwijl de meeste andere renners als een soort van Bokito over de finish komen? Ik vind dat echt opvallend, het wekt de indruk dat ie er echt van geniet, in plaats van er van geniet dat ie anderen laat zien dat ie heel goed is.
Niet zijken maar reiden !
Ja, precies, vuisten zijn ook zo'n bokito uiting.pino schreef: ↑04 jul 2023 08:47Klopt. Ook open handen in tegenstelling tot vuisten bij de meesten.rikkert schreef: ↑04 jul 2023 08:11
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Mijn vrouw fietst bijna dagelijks 30km naar haar werk. Kreeg vanochtend na de rit een appje van haar:
"Ik haalde vanochtend een man in. Hij haalde mij later bij om te vertellen dat hij nog aan het opstarten was "
"Ik zei: maar gewoon lekker fietsen, niet druk maken"
"Vervolgens haalde ik hem voor de 2e keer in"
Wat laten sommige mannen zich vaak kennen als het om sport en vrouwen gaat
"Ik haalde vanochtend een man in. Hij haalde mij later bij om te vertellen dat hij nog aan het opstarten was "
"Ik zei: maar gewoon lekker fietsen, niet druk maken"
"Vervolgens haalde ik hem voor de 2e keer in"
Wat laten sommige mannen zich vaak kennen als het om sport en vrouwen gaat
De Nederlandse media heeft hem ook gevonden.i-mac schreef: ↑19 jan 2023 19:53 In België bestaat de mogelijkheid om een gepersonaliseerde nummerplaat te kopen voor je auto. Voor €1000 heb je dan gans je leven je eigen nummerplaat. En veel Belgen betalen die som met de glimlach. En af en toe zit daar wel eens een exeplaar bij die een glimlach op je gezicht tovert. Al heb je altijd mensen die er het plezante niet van in zien.
Deze kwam ik vandaag tegen. De wagen behoort toe aan een gyneacologe.
https://www.ad.nl/bizar/wagen-met-numme ... ~a99ca43b/