Dat zie ik ook zo vaak en dan wordt ik een diesel genoemd. Ik ben geen diesel, jullie eten niet.thestudent schreef: ↑12 feb 2023 11:13
Gisteren ook alweer gezien op t mtb tochtje met de groep. En dat was maar iets langer dan drie uurtjes. In t begin is iedereen razend enthousiast en vol energie en rijden we weer harder dan afgesproken. Maar ze eten tot de koffiestop allemaal niets. Voor de koffiestop had ik er al drie repen in zitten. En ook na de appelgebak nog een reep gegeten. Tegen het einde van de rit was ik ruim het friste van het stel en moet je regelmatig wachten op mensen die gelost worden. En nee het tweede stuk werd langzamer afgelegd dan het eerste. Tja. Ik zal wel gek zijn met al dat eten! Op de mtb heb ik ook nog een camelback vol water bij en met dat slangetje merk ik dat ik nog wat vaker een slok neem.
Zeker in de winter waar ik nu totaal niet topfit ben is nog meer eten aanbevolen.
Maargoed vertel het niet iedereen, dan blijven mijn laatste uurtje wat makkelijker in een groep
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)