Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 29 mar 2010 01:58

Vanochtend maar weer eens een rondje Rotte gedaan. was al weer even geleden dat ik daar was geweest. Het leek wel of ze een touringcar met joggers hadden losgelaten... Veel ander Wielrenners gezien overigens. volgens mij is het seizoen echt weer geopend. jammer dat niemand terug groet. En net toen ik dacht nu stop ik er dan ook maar mee, werd ik begroet in de fietstunnel richting Zevenhuizen. Mocht die fietser van daar dit lezen.. Sorry! Heerlijk gefietst en genoten van de Hollandse luchten.

[img=http://www.fiat-600.nl/fietsblog/Foto%27s-0010a.jpg]

[img=http://www.fiat-600.nl/fietsblog/Foto%27s-0011.jpg]

[img=http://www.fiat-600.nl/fietsblog/Foto%27s-0013.jpg]
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 29 mar 2010 11:32

Weekendje Ardennen gedaan:
Vrijdag 50 km, zaterdag 110, zondag 100. :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 29 mar 2010 14:32

Scepticus: waar in de Ardennen zat je precies?

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 31 mar 2010 20:26

Zondag een ritje door Zeeuws-Vlaanderen van 60 km. Rest van de week slecht weer
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 31 mar 2010 20:29

Vanochtend voor het werk even een kort rondje over de dijk gedaan. Voor de wind ging wel lekker.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 31 mar 2010 20:31

Ik heb vandaag met de harde wind een D1 training gedaan. Dat is knap lastig om in D1 te blijven met storm tegen in de polder. Met wind tegen 16 kmh en met wind mee 40 kmh. En dat allebei bij een HF van 140.

Vandavond nog even de laatste puf eruit spinnen in de sportschool
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 31 mar 2010 20:34

[quote="perik"]Scepticus: waar in de Ardennen zat je precies?[/quote]
Coo
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 31 mar 2010 20:59

60 km vanochtend. Lekker windje.
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 apr 2010 22:08

Vanavond toch nog ff de fiets gepakt. Pfffft, wat een wind nog en stiekum verdomd koud.
Ben toch wel toe aan wat lenteweer. Die 2 dagen vorige week smaken naar meer.
Less is bore

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 01 apr 2010 22:50

's Middags zou het gaan spoken, dus vanmorgen maar vroeg uit de veren gegaan

Bovenstaande Schreef Buzz gistermorgen.


s,Middags is deze jonge gaan fietsen net als de mannen in de 3 daagse van de panne te Belgie. (alleen die stappen niet af voor een dikke bui en stormvlaag)
Na vorige week is de vorm komende en ik had er gister zin in. Schijt aan de wind en en gaan. Nu had ik het geluk dat ik overal bijna zijwind heb gehad, behalve op de hondsebossezeewering aan de zeekant, daar dorst ik niet harder omdat daar allemaal kuilen in de weg zitten.
Toch nog effe daar dik boven de 50 gereden, en de dijk over naar beneden naar petten 65 zonder me echt bovematig te hoeven inspannen.
vannaf Andijk tot Werverhoof effe 3 km warm gereden. Nou ja warm, de benen wisten wat er gebeuren ging. Toen de teller op 0 gezet en fietsen.

Werverhoof -Medemblik - Nieuweniedorp -Schoorl - Petten - St,maarten - Schagen -
Kolhorn - Medemblik - Wervershoof

Mijn gemiddelde was 27 per uur over 95 km, en ik was aardig leeggereden.

En in Schoorl ook nog de klimweg beklommen in . Daar boven gekomen wat ik daar zag het leek wel een scene uit jiskefet.
Er liep daar een oud mannetje met laarsje aan en een groene pet op die was daar bezig bij de schuur , hij zag er een beetje gek uit.
Die was daar bezig bij zijn roze golf station ja echt waar!!! Een Roze en de spatborden iets donkerder.
Ik het laatste stukje nog effe naar boven en toen terug. Vraag ik aan dat mannetje woont u hier, ja zegt ie met een lage krijsstem. Roep nog na mooie kleur golf heeft u. Jaaaaaa zegt ie lachend met diezelfde krijstem die heb ik gister nog geschilderd.
Nou mensen de DORPSGEK van Schoorl woont dus boven aan de klimweg op 40 meter boven nap.


tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 02 apr 2010 17:27

Een 2-tal weken geleden was ik bang dat ik de laatste tijd teveel had gedaan, de hartslag kwam soms niet meer in d1 terwijl hij dat normaal bij die snelheid wel deed. Besloten wat rustiger aan te doen en wat meer rust te pakken tussen de ritjes door en ervoor gekozen om na lange ritten de dag erop lekker rustig uit te fietsen. Echter was het nog steeds niet zo dat ik mijn hartslag op een snelheid in d1 kreeg, kortom ik moest harder fietsen om in d1 te komen. Ik wist niet of dit een goed teken was of niet. De afgelopen 3 dagen ben ik wel achter gekomen dat het goed zit.

Woensdag heb ik er voor gekozen de beentjes is moe te maken door wat klimtraining te doen. 4x de ostmuhle en 2x de tankenberg en dan lekker met een zwaar verzet naar boven om op kracht te trainen. Tevens mijn stuur eens 1 cm laten zakken om zo proberen wat dieper te zitten. Dus kon ik mooi testen of mijn rug die drop van 12 cm aankan; geen probleem dus. Lekker 56 km gefietst met een leuk gemiddelde.

Vandaag (alweer met die wind) lekker een rondje van 62 km gemaakt aangezien ik deze week al wat km heb gefietst. De benen waren zeer goed vandaag zelfs tegen de wind in kon ik nog een hoge snelheid halen, ik was er eerst van overtuigd dat mijn garmin kapot was. Want ik die niet van tegenwind houd kwam er nu vrij gemakkelijk door. Ik ben er nu wel achter dat ik rustig door kan trainen en niet bang hoef te zijn dat ik overtraind ben want alles voelt goed.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 02 apr 2010 18:43

Hehe, ik zou op het gemakje een rondje van 45km maken maar toen ik mijn fiets net wegzette stond er 83 km op de teller en was het alweer 16u. Met dank aan de markt van 's Gravenzande voor de Woepie en mijn FM voor een heerlijk bakje thee, volle bidon en even bijkletsen/op adem komen.
Het viel me op dat ik vooral solo-fietsers tegenkwam en er werd vriendelijk gedag gezegd!

Plaats reactie