Tubes for Dummies
Vandaag lekker stuk gereden tot ik een hobbel voelde in mijn achterwiel.
En ja een bobbel in de band zie foto,ik rijd met een A Dugast tube achter en heeft 800km gelopen.
wat is er hand de hand iemand enig idee?
Kan ik hiermee doorrijden? ben namelijk niet in Nederland pas volgende week Woensdag en geen reserve wielen bij me.
En ja een bobbel in de band zie foto,ik rijd met een A Dugast tube achter en heeft 800km gelopen.
wat is er hand de hand iemand enig idee?
Kan ik hiermee doorrijden? ben namelijk niet in Nederland pas volgende week Woensdag en geen reserve wielen bij me.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gelukkig pas bij de laatste 10km gebeurt,mrg ff reserve tube er op en vlg week donderdag nieuwe tube voorlijmen etc en zaterdag omleggen kan ik er zondag weer mee rijden de hlc.amclassic-fan schreef:Dit lijkt mij ook onfietsbaar.
ondertussen ander wiel voor 3 dagen in steken.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Kun je ook lezen?
Ja-Glenn- schreef:Is het als recreant aan te raden om met tubes te rijden?
Mijn zorg is lekrijden? Kan ik onderweg een tube vervangen/herstellen?
Moet hij altijd gelijmd zijn? Zijn er andere manieren?
Alvast bedankt voor de reacties.
G.
Ja
Nee
Nee
Ja
Staat allemaal in dit topic vanaf pagina 1
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Als recreant met tubes ipv draadbandjes rijden is net zoiets als je verplaatsen met paard en wagen ipv met een auto.
-
- Forum-lid HC
Dan moet je wel een hele slechte auto hebben als een paard en wagen comfortabeler, lichter en sneller is.elefantino schreef:Als recreant met tubes ipv draadbandjes rijden is net zoiets als je verplaatsen met paard en wagen ipv met een auto.
Sneller??? Onzin, qua rolweerstand verliezen de tubes het al jaren. Lichter, niet qua totaalgewicht (tel je reservetube en je busje Pitstop maar mee). In de portemonnee wel een stuk lichter.
Toch rijden mijn veloflexjes echt veel lekkerder dan mijn gp4000's op mijn winterwielen,havana schreef:Sneller??? Onzin, qua rolweerstand verliezen de tubes het al jaren. Lichter, niet qua totaalgewicht (tel je reservetube en je busje Pitstop maar mee). In de portemonnee wel een stuk lichter.
Of mag ik die 2 niet zo vergelijken