Vandaag gefietst in 2009?
-
- Forum-lid
Vandaag met vrouw en kinderen vanuit Landal Vaals een rondje van iets meer dan 50 km in de Voerstreek gedaan. Heerlijk weer en veel hoogtemeters bij betrekkelijk weinig kilometers.
Het mooie van Landal Vaals is dat bij ieder huisje een schuurtje zit waar precies 4 racefietsen in kunnen.
Klimmen,
en nog eens klimmen
Maar de jeugd wordt nooit moe..
Kasteel Beusdal.
Op het hoogste punt
Helaas heeft Hof de Draeck geen terras voor koffie. Wellicht een keer lunch dan deze week.
Weer terug in Nederland.
928 hoogtemeters in ruim 50 kilometers.
Het mooie van Landal Vaals is dat bij ieder huisje een schuurtje zit waar precies 4 racefietsen in kunnen.
Klimmen,
en nog eens klimmen
Maar de jeugd wordt nooit moe..
Kasteel Beusdal.
Op het hoogste punt
Helaas heeft Hof de Draeck geen terras voor koffie. Wellicht een keer lunch dan deze week.
Weer terug in Nederland.
928 hoogtemeters in ruim 50 kilometers.
-
- Forum-lid
Zooooo wat een mooi weer daar in het zuiden! In Rotterdam e.o. was het vies kledderweer vandaag, koud en nat. Ben op een gegeven moment maar een cafe/restaurant ingedoken en heb daar een uur rillend zitten opwarmen met de nodige hapjes en drankjes . Had geen regenjasje bij me... en misschien ook wel wat dun gekleed.
-
- Forum-lid
Het was niet warm met een graad of 8 maar wel lekker zonnig en zo goed als windstil. Het is maar 2 uur rijden vanuit Rotterdam...
[quote=".Jeroen."]Gisteren maar weer eens op de mountainbike met verlichting gesprongen. Het was immers prima weer, lekker koud, zonnig, maar wel harde wind. Via wat fietspaden richting Doesburg toen naar Ellecom, De Steeg, Posbank, en weer terug. Circa 55km [/quote]
Geweldige plaatjes Jeroen! dit is ook een rondje wat ik regelmatig fiets.
Geweldige plaatjes Jeroen! dit is ook een rondje wat ik regelmatig fiets.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
[quote="Tomdejong"][quote=".Jeroen."]Gisteren maar weer eens op de mountainbike met verlichting gesprongen. Het was immers prima weer, lekker koud, zonnig, maar wel harde wind. Via wat fietspaden richting Doesburg toen naar Ellecom, De Steeg, Posbank, en weer terug. Circa 55km [/quote]
Geweldige plaatjes Jeroen! dit is ook een rondje wat ik regelmatig fiets.[/quote]
Danku. Wat wonen wij hier toch mooi he! Volgend seizoen maar eens een forumrit organiseren door de mooie achterhoek?;)
Zaterdag nog een rondje in de omgeving van Radio Kootwijk gereden samen met forum leden Ruben en Kaj. Flink smerig geworden, en helaas lek gereden. Maar het was leuk
Geweldige plaatjes Jeroen! dit is ook een rondje wat ik regelmatig fiets.[/quote]
Danku. Wat wonen wij hier toch mooi he! Volgend seizoen maar eens een forumrit organiseren door de mooie achterhoek?;)
Zaterdag nog een rondje in de omgeving van Radio Kootwijk gereden samen met forum leden Ruben en Kaj. Flink smerig geworden, en helaas lek gereden. Maar het was leuk
heb vandaag ook 70km gemaakt, het was prachtig najaar weer hier in het oosten. Vanuit Apeldoorn langs het kanaal naar Dieren blijft toch een mooi stuk om te fietsen.
-
- Forum-lid
Typisch gevalletje van de verkeerde kant op gefietst. Leiden, Lisse. De buien zaten juist in de westelijke kuststrook .
-
- Forum-lid
Vandaag even een kort ochtendrondje gemaakt. Vanmiddag hebben we andere plannen: Aken.
Een week in Limburg zonder fietsen? Ondenkbaar!
Hier draaien we Epen in.
De jeugd ontsnapt! Je wordt ouder papa..
"We staan hier al zeker 5 minuten"
Een week in Limburg zonder fietsen? Ondenkbaar!
Hier draaien we Epen in.
De jeugd ontsnapt! Je wordt ouder papa..
"We staan hier al zeker 5 minuten"