Mart Smeets
-
- Forum-lid
Gisteren liet men beelden zien uit de periode Theo Koomen.
Samen met André van Duijn en Ferry de Groot kon je zien hoe de radio- en tv-uitzendingen destijds werden gemaakt.
Geweldig! Ze reden met van die grote Peugeots en het was altijd een strijd om de beelden en geluiden over te krijgen naar Nederland.
Toen was het ook al een circus, maar op een heel andere manier.
Het was ook indrukwekkend om te horen hoe men de etappe beleefde de dag na de etappe, waarin Fabio Casartelli om het leven kwam. Zelfs Mart Smeets werd er even stil van.
Samen met André van Duijn en Ferry de Groot kon je zien hoe de radio- en tv-uitzendingen destijds werden gemaakt.
Geweldig! Ze reden met van die grote Peugeots en het was altijd een strijd om de beelden en geluiden over te krijgen naar Nederland.
Het was ook indrukwekkend om te horen hoe men de etappe beleefde de dag na de etappe, waarin Fabio Casartelli om het leven kwam. Zelfs Mart Smeets werd er even stil van.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Walter G schreef:Gisteren liet men beelden zien uit de periode Theo Koomen.
Peugeots?
ik dacht Citroens te hebben gezien...
Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan. Iemand gelezen?
- Supergrover
- Forum-lid HC
eelcoz schreef:Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan. Iemand gelezen?
zijn best aardig hoor, die boeken.
je kan ook een fles azijn kopen....
:/
Timo 2.0 schreef:Is het iemand trouwens al opgevallen hoe vaak Smeet dit jaar "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben" zegt?
Nee.. maar nu je het zegt komt me die uitspraak wel heel erg bekend voor..ik zal er eens op letten "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben"
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
eelcoz schreef:Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan. Iemand gelezen?
Heb meerdere van zijn boeken gelezen, zowel over wielrenner, sport in het algemeen als de VS. Ik vermaak me er altijd prima mee.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3