Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

mrangry
Forum-lid

mrangry 06 jul 2010 17:50

Dames en heren, u ziet wat u ziet...

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 09 jul 2010 15:49

Gisteren liet men beelden zien uit de periode Theo Koomen.

Samen met André van Duijn en Ferry de Groot kon je zien hoe de radio- en tv-uitzendingen destijds werden gemaakt.

Geweldig! Ze reden met van die grote Peugeots en het was altijd een strijd om de beelden en geluiden over te krijgen naar Nederland.

Toen was het ook al een circus, maar op een heel andere manier.

Het was ook indrukwekkend om te horen hoe men de etappe beleefde de dag na de etappe, waarin Fabio Casartelli om het leven kwam. Zelfs Mart Smeets werd er even stil van.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 09 jul 2010 15:58

Walter G schreef:Het was ook indrukwekkend om te horen hoe men de etappe beleefde de dag na de etappe, waarin Fabio Casartelli om het leven kwam. Zelfs Mart Smeets werd er even stil van.

Hij ZEI dat hij er toen stil van werd.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 09 jul 2010 17:27

heb de vandaag de uitzending gezien, idd geweldig die oude beelden.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 09 jul 2010 19:28

Walter G schreef:Gisteren liet men beelden zien uit de periode Theo Koomen.

Samen met André van Duijn en Ferry de Groot kon je zien hoe de radio- en tv-uitzendingen destijds werden gemaakt.

Geweldig! Ze reden met van die grote Peugeots en het was altijd een strijd om de beelden en geluiden over te krijgen naar Nederland.

Toen was het ook al een circus, maar op een heel andere manier.

Het was ook indrukwekkend om te horen hoe men de etappe beleefde de dag na de etappe, waarin Fabio Casartelli om het leven kwam. Zelfs Mart Smeets werd er even stil van.

Peugeots?

ik dacht Citroens te hebben gezien...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 jul 2010 19:49

Klopt enorm lange witte Citroën CX 2500 D Familiale series 1 met blauwe NOS logo's.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 09 jul 2010 20:30

Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan.:D Iemand gelezen?

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 jul 2010 20:37

Is het iemand trouwens al opgevallen hoe vaak Smeet dit jaar "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben" zegt?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 09 jul 2010 22:02

eelcoz schreef:Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan.:D Iemand gelezen?

zijn best aardig hoor, die boeken.

je kan ook een fles azijn kopen....

:/
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 09 jul 2010 22:20

Timo 2.0 schreef:Is het iemand trouwens al opgevallen hoe vaak Smeet dit jaar "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben" zegt?

Nee.. maar nu je het zegt komt me die uitspraak wel heel erg bekend voor..ik zal er eens op letten "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben"
;)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

ukkie
Forum-lid

ukkie 09 jul 2010 22:59

Timo 2.0 schreef:Is het iemand trouwens al opgevallen hoe vaak Smeet dit jaar "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben" zegt?

Ja en dus?

elboutero
Forum-lid

elboutero 09 jul 2010 23:03

eelcoz schreef:Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan.:D Iemand gelezen?

Heb meerdere van zijn boeken gelezen, zowel over wielrenner, sport in het algemeen als de VS. Ik vermaak me er altijd prima mee.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Plaats reactie