Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wilier

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 19 nov 2009 20:45

@Alejandro:
Perfect! Wat een plaatje, alles matched. Veel plezier er mee.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 19 nov 2009 21:10

Inderdaad een droomfiets! Als je op zo'n fiets rijd ben je mentaal gezien al de winnaar, buiten dat het top kwaliteit is fiets je gewoon al een stuk sneller!

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 19 nov 2009 21:44

In bestelling: Wilier Cento Uno frame in de kleur wit/carbon.
De fiets wordt afgemonteerd met Super Record (compact), Flite carbonio en Ritchey cockpit.
Ik ben er nog niet helemaal uit welke wielen er onder komen maar veel kans worden dat Lightweights.

Het frame wordt in januari 2010 verwacht.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 19 nov 2009 21:48



Prachtige fiets! Mooie combi met de onderdelen. Enig idee van het gewicht?

Ik heb ook lang over deze kleur getwijfeld maar heb uiteindelijk voor de witte gekozen (zie hierboven).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 20 nov 2009 00:31

Alejandro schreef:Mijn nieuwe Cento Uno (ter vervanging van de verkleurde Izoard):

Nog niet op gereden overigens; had vandaag vrij genomen voor m'n eerste ritje, maar de griep heeft toegeslagen:(


Errug mooie fiets Alejandro, kan je misschien eens een foto maken vanaf de zijkant en niet zo schuin van boven zoals je nu gedaan hebt??

enne heb je de griep??
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
alejandro
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 26 mei 2007 21:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar alejandro 20 nov 2009 11:54

Il Grasso schreef: Prachtige fiets! Mooie combi met de onderdelen. Enig idee van het gewicht?

Ik heb ook lang over deze kleur getwijfeld maar heb uiteindelijk voor de witte gekozen (zie hierboven).


Smaken verschillen gelukkig.
Bij mij werd na 10 weken wachten de witte geleverd. Nog even overwogen om die gewoon te nemen, maar toch maar bij mijn oorspronkelijke keuze gebleven.
Moest vervolgens nog eens dik 3 maanden wachten (overgang van de 2009 naar 2010 modellen), maar mijn dealer heeft er gelukkig wat extra's uit kunnen slepen (bedankt Frank) en heb nu het 2010 model met de verbeterde kabeldoorvoer bij/door de liggende achtervork.

Ik heb de fiets nog niet gewogen; wacht nog even op de levering van de Fulcrum Zero's (zwart met rode spaken).

Gebruikersavatar
alejandro
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 26 mei 2007 21:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar alejandro 20 nov 2009 12:16

SuperGrover1 schreef:
Alejandro schreef:Mijn nieuwe Cento Uno (ter vervanging van de verkleurde Izoard):

Nog niet op gereden overigens; had vandaag vrij genomen voor m'n eerste ritje, maar de griep heeft toegeslagen:(


Errug mooie fiets Alejandro, kan je misschien eens een foto maken vanaf de zijkant en niet zo schuin van boven zoals je nu gedaan hebt??

enne heb je de griep??


Zo bedoel je?
[IMG=http://img109.imageshack.us/img109/8871/img0427b.jpg]

P.S.
Geen idee of het de griep is of een. Heftig is 'tie wel

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 20 nov 2009 14:13

[quote=Alejandro

Smaken verschillen gelukkig.
Bij mij werd na 10 weken wachten de witte geleverd. Nog even overwogen om die gewoon te nemen, maar toch maar bij mijn oorspronkelijke keuze gebleven.
Moest vervolgens nog eens dik 3 maanden wachten (overgang van de 2009 naar 2010 modellen), maar mijn dealer heeft er gelukkig wat extra's uit kunnen slepen (bedankt Frank) en heb nu het 2010 model met de verbeterde kabeldoorvoer bij/door de liggende achtervork.

Ik heb de fiets nog niet gewogen; wacht nog even op de levering van de Fulcrum Zero's (zwart met rode spaken).[/quote]

Dat is wel erg lang wachten. Ik hoop ook een 2010 model te krijgen. Ik hoor en lees heel wisselende verhalen over de kabeldoorvoer van het 2009 model.
Ik heb onlangs op Zero's gereden en die bevielen erg goed. De kleur van de spaken is niet helemaal mijn ding.
Graag ook een foto als de Zero's er zijn.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Gebruikersavatar
alejandro
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 26 mei 2007 21:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar alejandro 20 nov 2009 18:52

Il Grasso schreef: Dat is wel erg lang wachten. Ik hoop ook een 2010 model te krijgen. Ik hoor en lees heel wisselende verhalen over de kabeldoorvoer van het 2009 model.
Ik heb onlangs op Zero's gereden en die bevielen erg goed. De kleur van de spaken is niet helemaal mijn ding.
Graag ook een foto als de Zero's er zijn.


Ben eerlijk gezegd ook niet helemaal overtuigd of ik die rood geanodiseerde spaken mooi ga vinden; misschien een beetje erg bling-bling.
Een beetje een gokje dus (misschien staat er snel een setje Zero's te koop dus)
Aan de andere kant, als je maar hard genoeg fietst ziet niemand het ;)

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 20 nov 2009 21:45

Alejandro schreef:
SuperGrover1 schreef:
Alejandro schreef:Mijn nieuwe Cento Uno (ter vervanging van de verkleurde Izoard):

Nog niet op gereden overigens; had vandaag vrij genomen voor m'n eerste ritje, maar de griep heeft toegeslagen:(


Errug mooie fiets Alejandro, kan je misschien eens een foto maken vanaf de zijkant en niet zo schuin van boven zoals je nu gedaan hebt??

enne heb je de griep??


Zo bedoel je?

P.S.
Geen idee of het de griep is of een. Heftig is 'tie wel


Yep, thank you very plenty!
ziet er erg fraai uit.

enne tis misschien persoonlijk maar ik vind die FFWD's erg mooi staan hoor, vind ze mooier dan die Zero's.......
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
alejandro
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 26 mei 2007 21:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar alejandro 21 nov 2009 09:50

SuperGrover1 schreef: Yep, thank you very plenty!
ziet er erg fraai uit.

enne tis misschien persoonlijk maar ik vind die FFWD's erg mooi staan hoor, vind ze mooier dan die Zero's.......


Denk het ook wel dat de FFWD's er mooier onder staan, maar die zijn wel een heel stuk zwaarder; incl. velglint komen ze op 1740gr
Indien de Zero's (wel) een beetje in de buurt komen van het opgegeven gewicht (1430) dan scheelt dat toch al weer 300gr. (zonder aan betrouwbaarheid in te boeten; dat is de verwachting althans)

In de praktijk zullen in het vlakke Nederland dus meestal de FFWD's er wel onder zitten (misschien met een FFWD F6 achterwiel, zou denk ik helemaal mooi staan).

otis83
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2009 22:23

otis83 21 nov 2009 16:33

Hierbij twee goeie foto's van mijn fiets. De wielen gaat echt ' als een speer! ' . Komend seizoen eerst nog maar een paar wedstrijden om mijn winterfiets.. Het zou toch zonde zijn!


@ Alejandro .. mooie fiets die Cento! Hoe voldoen jou wielen? Ik ken het merk, maar helaas geen renners die er op rijden..


[img=http://lh5.ggpht.com/_Ry1bb5uA-BQ/Swf4S ... LD8561.JPG]

[img=http://lh6.ggpht.com/_Ry1bb5uA-BQ/Swf4T ... LD8562.JPG]

Plaats reactie