spot de prof!!!!!!!!
Gister Kenny van hummel en Robin Chaigneau net na afloop van de Arno Wallaard Memorial 2010.
Waar kenny echt met mm verschil 2e werd.
Robin die hier een thuis wedstrijd reed werd uiteindelijk netjes 14e in z´n eerste prof jaar.
Beide zijn erg aardige gasten robin had ik al eens eerder gesproken hier bij plieger maar kenny is ook erg vriendelijk.
Wat ook erg leuk was ik kon gewoon tussen de mensen van de pers mee wandelen om zo enkele foto´s te maken.
Ook waren er enkele jongens van Vacansoleil aanwezig o.a wouter mol en rabo opleidings ploeg enz.
[img=http://img683.imageshack.us/img683/1197/img0939n.jpg]
Waar kenny echt met mm verschil 2e werd.
Robin die hier een thuis wedstrijd reed werd uiteindelijk netjes 14e in z´n eerste prof jaar.
Beide zijn erg aardige gasten robin had ik al eens eerder gesproken hier bij plieger maar kenny is ook erg vriendelijk.
Wat ook erg leuk was ik kon gewoon tussen de mensen van de pers mee wandelen om zo enkele foto´s te maken.
Ook waren er enkele jongens van Vacansoleil aanwezig o.a wouter mol en rabo opleidings ploeg enz.
[img=http://img683.imageshack.us/img683/1197/img0939n.jpg]
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
-
- Forum-lid
ik dacht dat smeekens nog in zuidafrika zit
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
bibske schreef:
Een dame van het team van Leontien.nl in Delft, ik denk Lianne aangezien die daar studeert. Grappig detail was dat ik vandaag zelf ook in het roze bloemetjesshirt reed, alleen staat er dan geen reclame voor Bar-le-Duc op...
die dames rijden ook veel voorjaarwedstrijden bij de elite en amateurs A mee.
valt nog mee hoe snel ze gaan, ziet er wel netjes uit met enkele auto's
-
- Forum-lid
Deze avond onderweg van het werk draait er een racefietser 100 meter voor mij mijn weg op. Ik rij ernaar toe en net voor ik hem inhaal vermoed ik het al: Quick-Step uitrusting, zwarte Eddy Merckx, FFWD wielen, gebruinde benen en een positie en tred die alles verraadt.
Ik kom ernaast en ja hij is het: Stijn Devolder en laat dat nu net mijn favoriete renner zijn.
'Mag ik met je meerijden als ik meekan?' Welja, ben aan het losrijden. Hij rijdt naar zijn ouders in Bavikhove en zo heb ik ineens uit het niets mijn privé-audiëntie en kan ik een praatje maken. Over L-B-L van gisteren, zijn twee overwinningen in de ronde van Vlaanderen, tubes, dat ik hem al volg van bij de juniores (Hoh, dat is al lang geleden maar die bewuste Europaprijs in Geraardsbergen herinnerde hij zich nog levendig), de marmotte, hoe hij zijn eerste ronde won. Tof hoe hij vertelde dat het normaal is dat Flecha er direct 10 secondes afkreeg omdat hij uit een groepje kwam maar dat het er dan op aankomt om die voorsprong van 12 secondes te vergroten naar opnieuw 13, 14 , 15 secondes zodat hij toch kraakt.
Hij was zoals ik het dacht: een rustige vriendelijke jongen. Dit zal ik nog wel een tijdje onthouden en wie weet lukt het nog wel eens want ik rij dit traject dagelijks woon/werk.
Ik kom ernaast en ja hij is het: Stijn Devolder en laat dat nu net mijn favoriete renner zijn.
'Mag ik met je meerijden als ik meekan?' Welja, ben aan het losrijden. Hij rijdt naar zijn ouders in Bavikhove en zo heb ik ineens uit het niets mijn privé-audiëntie en kan ik een praatje maken. Over L-B-L van gisteren, zijn twee overwinningen in de ronde van Vlaanderen, tubes, dat ik hem al volg van bij de juniores (Hoh, dat is al lang geleden maar die bewuste Europaprijs in Geraardsbergen herinnerde hij zich nog levendig), de marmotte, hoe hij zijn eerste ronde won. Tof hoe hij vertelde dat het normaal is dat Flecha er direct 10 secondes afkreeg omdat hij uit een groepje kwam maar dat het er dan op aankomt om die voorsprong van 12 secondes te vergroten naar opnieuw 13, 14 , 15 secondes zodat hij toch kraakt.
Hij was zoals ik het dacht: een rustige vriendelijke jongen. Dit zal ik nog wel een tijdje onthouden en wie weet lukt het nog wel eens want ik rij dit traject dagelijks woon/werk.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
Tommeke14 schreef:MartijnBlaas schreef:ik dacht dat smeekens nog in zuidafrika zit
Oh, hij is de enige schaatser van die ploeg waarvan ik weet dat hij in Sneek woont...
hij was daar op vakantie, maar was langer dan verwacht daar vanwege een gaswolk ofzoiets:p maar hij is dus sinds de 25e weer thuis, dus je had waarschijnlijk gelijk
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Gisteren een Skil Shimano renner op tijdritfiets gespot die me tegemoet kwam op het fietspad langs de A12 bij Zoetermeer. Geen idee wie het was, volgens mij wonen er geen Skil renners in deze omgeving. Toch?
Gisteren Robert Gesink gezien bij Holland Sport, in de studio in Amsterdam. Niet zo'n sterk optreden vondt ik. Maar het is natuurlijk ook niet zo'n media dier en dat siert hem dan ook wel weer.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.