Pagina 51 van 320
Geplaatst: 28 sep 2007 11:45
door casran
pjotr schreef:C a s r a n schreef:Ik vond deze foto van Millar. Ben ik trouwens de enige die die halsuitsnijding van de Britse pakjes zo lelijk vind?
Je bent niet de enige! Op de baan zag ik het ook al.. Het lijkt mij, dat je er een koude nek van krijgt:d
Verschrikkelijk akelige pakjes die Adidas daar ontworpen heeft; ik zou 't niet zien zitten om ermee te rijden. Op de baan komt daar dan ook vaak de lelijke Casco ruimtehelmen van de Engelsen bij, en dan hebben ze een dikke nul qua styling... de mooie frames kunnen dat niet meer goed maken.
Geplaatst: 28 sep 2007 18:01
door pjotr
C a s r a n schreef:pjotr schreef:C a s r a n schreef:Ik vond deze foto van Millar. Ben ik trouwens de enige die die halsuitsnijding van de Britse pakjes zo lelijk vind?
Je bent niet de enige! Op de baan zag ik het ook al.. Het lijkt mij, dat je er een koude nek van krijgt:d
Verschrikkelijk akelige pakjes die Adidas daar ontworpen heeft; ik zou 't niet zien zitten om ermee te rijden. Op de baan komt daar dan ook vaak de lelijke Casco ruimtehelmen van de Engelsen bij, en dan hebben ze een dikke nul qua styling... de mooie frames kunnen dat niet meer goed maken.
Jammer, want ik vind het de mooiste pakjes in heth huidige circuit!
Geplaatst: 28 sep 2007 22:35
door woestijn
Hallo,
Momenteel kijk ik uit naar een tijdritfiets of een frame. Bij het zoeken naar een geschikt frame vraag ik me af of ik dezelfde meetwaarden kan gebruiken als deze van mijn koersfiets.
Bij een tijdritfiets is de hoek van de rechtstaande buis anders en heb je de neiging om meer op de top van het zadel te zitten, waarbij de armen een hoek vormen van 90°op het ossekopstuur.
Alle tips zijn steeds welkom,groeten.
Geplaatst: 03 okt 2007 13:18
door auke
Geplaatst: 03 okt 2007 14:53
door speric
zit qua looks een beetje tussen Scott Plasma en Cervélo P2C
Vind alleen de zadelpen niet zo mooi, loopt een beetje taps.
Wat dat betreft vind ik de looks van BMC toch eigenlijk onovertroffen..
Geplaatst: 03 okt 2007 16:25
door raydox
@ speric bedoel je dan de tto1 van bmc
want eventjes 12000 euro ophoesten voor een fiets is niet niks. de bmc tt 02 vind ik ook niet lelijk ht was twijfele tusse de p3c en de tt o2
Geplaatst: 03 okt 2007 16:34
door speric
Ik bedoel de TT01 inderdaad.
Als je naar de prijzen kijkt vind ik Cervélo erg mooi en nog enigzins " betaalbaar "
pinarello en wilier hebben ook mooi spul. Zo is er nog veel meer natuurlijk.
Geplaatst: 03 okt 2007 18:58
door raydox
idd speric cervelo is nice
als je echt top matriaal wilt denk ik toch.
natuurlijk is pina mooi wat is nu het verschil tussen die 2 tt kaders want qua uiterlijk vind ik ze identiek ? het gaar hier over de montello fm1 en de fp8
Geplaatst: 03 okt 2007 21:12
door casran
@ CASRAN
Geplaatst: 03 okt 2007 21:37
door h3
Het Vision drinksysteem krijgt m'n vertrouwen vooralsnog niet. Het stuur is gewoon niet de plaats waar je drank hoort te hangen! No way aero
Toch schijnt een drinksysteem voor tussen het stuur aerodynamischer te zijn dan enkele bidons achter het zadel. Dit omdat de lucht over je rug wegloopt en daar waar de bidons zitten de lucht zich ophoopt. Toch strookt dat weer niet helemaal met de regel dat 80% van je voorbouw (vooraanzicht) bepaalt hoe aerodynmisch je fiets + fietser in feite is.
Ik heb een profile aero drinkset aangeschaft voor de langere afstanden in de triatlon en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Vooralsnog alleen nog op trainingstochten, wedstrijden komen er weer zat in 2008.
Hoe staat het met de Duathlon trainingen Casran? Ga je jezelf storten op de duathlon?
Geplaatst: 03 okt 2007 21:56
door casran
Ik heb al testen gezien die andere zaken aantonen. Die verschrikkelijk drinkbus van Profile komt daar niet zo goed uit... ik moet ze niet.
En ja, volgend jaar ga ik niet meer koersen... focus op de multidiscipline sporten dus
Geplaatst: 03 okt 2007 22:43
door raydox
qua details en afwerking ziet de parlee er zeker top uit.
maar is dit frame niet iets minder aero dan bv een cervelo ?