Scott
Quoten: Origineel geplaatst door Rezne op 24 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 24 Januari 2007
Ja, Arnhem. Posbank is dus achtertuin
ah kijk eens aan, t blijft toch lekker fietsen daar he
overigens die Scott CR1 limited van Hergarden.de worden die geleverd zonder voorvork? Dat zou jammer zijn namelijk
Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 24 Januari 2007
Ja, Arnhem. Posbank is dus achtertuin
ah kijk eens aan, t blijft toch lekker fietsen daar he
overigens die Scott CR1 limited van Hergarden.de worden die geleverd zonder voorvork? Dat zou jammer zijn namelijk
Easton EC90 of Look vork. Althans, dat doen de meesten volgens mij bij een CR1.
Hier een foto'tje van die van TS-Biker, met Easton vork (met Scott sticker).
Hier een foto'tje van die van TS-Biker, met Easton vork (met Scott sticker).
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 24 Januari 2007
toen jij in een ander topic die scott CR1 tot €3000 samen had gesteld, had je er toen rekening mee gehouden dat er geen vork in dat scott frame zit? Want dat zag er namelijk netjes uit dat lijstje......
toen jij in een ander topic die scott CR1 tot €3000 samen had gesteld, had je er toen rekening mee gehouden dat er geen vork in dat scott frame zit? Want dat zag er namelijk netjes uit dat lijstje......
Hier een foto met de Look vork die Sharkman noemde (volgens mij is/was deze fiets ook van Sharkman?)
Quoten: Origineel geplaatst door Rezne op 24 Januari 2007
Nee, helaas niet. Die Easton EC90SL is met een beetje zoekwerk voor 165.- te krijgen las ik in een ander topic. Bij Salden ligt ie voor 199.- Misschien dat ik dat die vork er nog net binnen de 3k zou kunnen wurmen.
Nee, helaas niet. Die Easton EC90SL is met een beetje zoekwerk voor 165.- te krijgen las ik in een ander topic. Bij Salden ligt ie voor 199.- Misschien dat ik dat die vork er nog net binnen de 3k zou kunnen wurmen.
Nee, bike_add1ct heeft wel dezelfde wielen maar rijdt volgens mij met een CR1-voorvork (en een Ritchey stuur, zadelpen en een SLR dacht ik).
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 24 Januari 2007
Quote: Origineel geplaatst door havana op 24 Januari 2007
Hier een foto met de Look vork die Sharkman noemde (volgens mij is/was deze fiets ook van Sharkman?)
Ik meen dat deze van bike_addicht is..
zie pagina 2
Quote: Origineel geplaatst door havana op 24 Januari 2007
Ik meen dat deze van bike_addicht is..
zie pagina 2