Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 26 okt 2008 21:35

Nou Cees, welkom op het forum.
Ik zou eerst eens de verkoopregels lezen als ik jou was.
Het staat zo lullig als je gelijk een waarschuwing krijgt op je eerste dag.

wili-ier67
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 okt 2008 01:25

wili-ier67 26 okt 2008 22:24

Hallo,

Inderdaad tijd om na een tijdje rondneuzen, mezelf maar eens aan jullie voor te stellen. Mijn naam is marcel en ben 40 jaar oud, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ik houd me ongeveer vanaf mijn 16e bezig met de hobby racefietsen. De eerlijkheid gebied me om te vertellen dat ik wel onder het type "mooiweer" fietser val. Maar sinds afgelopen seizoen fiets ik iedere zondag met een groep pittige rijders uit mijn stad, dit doe ik met heel veel plezier. Ook om gezondheids redenen fiets ik mee met deze groep. Nu gaat het grootste gedeelte van deze groep de ijsbaan op,maar helaas...................ik durf het bijna niet te vertellen ! Ik kan geen poot schaatsen. Maar gelukkig gaat een klein gedeelte verder op de mountainbike,en kan ik van een vriend een paar weken gebruik maken van een fiets. Even kijken of dit bevalt,dan heb ik in ieder geval weer iets om het winter seizoen op een sportieve manier door te komen. Aanstaande zaterdag kan ik mijn nieuwe aanwinst ophalen voor het nieuwe wielerseizoen, het is een Wilier Mortirolo (model 2008). Dus het kan mij niet snel genoeg zaterdag worden.

Groeten,

Marcel
Wilier Izoard 2009

jagen als de brandweer !

timvis
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 feb 2008 00:56
Locatie: Fryslân

timvis 30 okt 2008 23:01

Zo, dan wordt het nu toch echt tijd om mezelf te introduceren. Het is immers tentamenweek en wat is er nou een betere reden om de studieboeken te ontwijken dan dit forum?
Ik ben Tim en 23 jaar oud, studeer in Delft en fiets sinds een jaar of 5. Eerst op de oude fiets van mijn vader natuurlijk, maar sinds 2 jaar ben ik in het bezit van een mooie Jan Janssen Paris-Nice. Op dit vehikel probeer ik mezelf 2 keer per week een rondje ontspanning te gunnen en een mooi stukje te fietsen (wat hier in de randstad nog niet altijd meevalt vergeleken met de ouderlijke thuisbasis Apeldoorn.)
Al van jongs af aan sloop ik al mijn fietsen uit elkaar, om ze vervolgens weer netjes in elkaar te zetten. Zo ben ik dus een "Delftse fietsenmaker" geworden, zoals studenten uit andere steden ons graag noemen.
Weet ik echter iets niet, dan is dit forum meestal de makkelijkste weg en op die manier heb ik de laatste tijd veel antwoorden gevonden. Ook vind ik het leuk om alle uitgebreide projectverslagen te lezen. Ik verwacht in de toekomst dan ook nog veel plezier van dit forum te hebben.
Adieu

casper1990
Forum-lid
Berichten: 153
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:59

casper1990 25 nov 2008 13:13

Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen .
Ik ben casper 17 jaar in de zomer fiets ik ik rij ook wedstrijden .
En in de winter ben ik een aantal keer per week op de ijsbaan te vinden
Ik rij dan langebaan wedstrijden en marathons

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 04 dec 2008 15:30

Ook ik zal mezelf maar even netjes voorstellen. Ik ben 26 en woon in het westen van Nederland. Als klein meisje wilde ik al een echte "koersfiets" hebben en nu ik het geld heb moet het ook maar eens echt gebeuren. Ik verwacht vooral 's avonds na het werk nog even een rondje te gaan rijden en in het weekend wat langere tochten. Ik ben nu dus druk op zoek naar een gepaste fiets en hoop dat ik van mede forum gebruikers wat goede input kan krijgen!!!

Groetjes,
Bibske

kingkong
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2008 19:06

kingkong 06 dec 2008 17:49

Hallo,

Ook ik ben nieuw hier, na veel rond gekeken te hebben moest het er maar eens van komen.
Na het stoppen met voetballen me echt op het fietsen willen storten, in de zomer mijn meisje eens lief aangekeken en een nieuwe fiets mogen kopen.Had eerst een Giant ocr.
Nu een Bianchi, waar ik als het me lukt een foto van zal plaatsen.
Ben 31 woon in Noord Brabant en als het kan fiets ik 3x in de week Di Do en Zo.
Gr
King Kong
http://www.tourforlife.nl//PersonalPage ... &personid=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benefietsclubzummere.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

leon1
Forum-lid
Berichten: 3272
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 12 dec 2008 22:40

Ook een rondje voorstellen:

Mijn naam is Leon (duh!) en ik ben 33 jaar. Ik fiets al een tijdje.....mountainbike sinds begin jaren 90. Sinds ik in 2006 het wereldkampioenschap op de weg (Salzburg) live heb gezien ben ik ook bevangen door de racefiets. Het heeft ook welgeteld 2 weken geduurd en toen stond er een mooie racefiets in de schuur!

Mijn belangstelling gaat uit naar Klein, vandaar een Klein mountainbike (de 4de ondertussen) en een Klein racefiets (de 2de).

Probeer regelmatig te biken en racen maar met een kleine van 7 weken is het de laatste tijd ff minder. Ach, komt weer als t weer ook weer beter wordt.

Ride bikes, not tanks!

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 12 dec 2008 22:43

[quote="Leon1"]Ook een rondje voorstellen:

Mijn naam is Leon (duh!) en ik ben 33 jaar. Ik fiets al een tijdje.....mountainbike sinds begin jaren 90. Sinds ik in 2006 het wereldkampioenschap op de weg (Salzburg) live heb gezien ben ik ook bevangen door de racefiets. Het heeft ook welgeteld 2 weken geduurd en toen stond er een mooie racefiets in de schuur!

Mijn belangstelling gaat uit naar Klein, vandaar een Klein mountainbike (de 4de ondertussen) en een Klein racefiets (de 2de).

Probeer regelmatig te biken en racen maar met een kleine van 7 weken is het de laatste tijd ff minder. Ach, komt weer als t weer ook weer beter wordt.

[/quote]

Welkom, misschien foto's van je Kleins?
What makes the boat go faster?

leon1
Forum-lid
Berichten: 3272
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 12 dec 2008 22:53

Zie ander topic!
Ride bikes, not tanks!

depeul
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jul 2008 19:55

depeul 17 dec 2008 17:22

Na een hele tijd meelezen (met veel nuttige informatie als resultaat) zal ik me hier ook maar eens voorstellen.
Mijn naam is Paul en ik ben 26 jaar oud. Ik fiets nu zo'n 8 jaar. Ben begonnen op een oude Koga Miyata racefiets waar ik 2 jaar op heb gereden. Daarna ben ik overgestapt naar een nieuwe Ciöcc (aluminium met carbon voorvork) waar ik nu 6 jaar op rij. Hiernaast heb ik nog een Giant mountainbike. Van maart tot oktober rij ik zo'n 2 tot 3 keer per week met de racefiets. Meestal in zuid en midden limburg. In de wintermaanden hou ik mijn conditie op pijl met de tacx trainer en (bij goed weer) mountainbiken.

hamer
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 23:04

hamer 18 dec 2008 11:44

Hallo,

Ik ben Steven, 28 jaar. Sinds een jaar of twee ben ik aan het wielrennen. Ik ben een jaar of vijf geleden begonnen op een hybride waar ik ook mee naar mijn werk fiets. 20km. per dag. Na een tijdje wilde ik toch sneller en heb ik een Giant gekocht. Nu twee jaar verder ben ik op zoek naar een nieuwe fiets. Door een collega ben ik met dit forum in aanraking gekomen. En niet voor niks want hier zag ik voor het eerst de Izoard. Waarschijnlijk wordt dit mijn nieuwe racefiets. Ook heb ik hier al aardig wat kennis opgedaan en al wat foute beslissingen zijn door het forum voorkomen.

Al met al een goede keuze om me hier aan te melden. :)

vanzomereng
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 dec 2008 20:29

vanzomereng 20 dec 2008 16:10

Hallo,

Ik ben Gerrit-Jan uit Groesbeek, 48 jaar uit.
Ben gezegend in een heuvel- & bosrijke omgeving te wonen.

Ben in het bezit van 2x Jan Janssen Nemo,s
- oud model met Shimano Tiagra 3x9 + Shimano WHR540 wielen
- nieuw model met Shimano 105 3x10 + Mavic Cosmic wielen

- Jan Janssen Nerox MTB (2005) / Shimano XT
- samen met moeders een RedBull Twinmaster sportieve tandem
met Shimano Ultegra 3x 9 / Truativ-crankstel / Magura HS33+ Remmen

Goed voor zo,n 5.000 km p.jaar

Overige hobby,s HIFI, Hardlopen, Motorvakanties !


Plaats reactie