Colnago
-
- Forum-lid HC
Volgens mij wel mogelijk, maar heb weleens begrepen dat het schuren van een carbon frame een tijdrovend karwei is, iets wat zorgvuldig moet gebeuren.
Als je dit zelf doet spaar je flink wat kosten uit, anders is het een dure grap.
Is dat eenmaal gebeurd is het spuiten geen probleem, ik denk ongeveer vanaf 200 euro afhankelijk van wat je wilt.
Als je dit zelf doet spaar je flink wat kosten uit, anders is het een dure grap.
Is dat eenmaal gebeurd is het spuiten geen probleem, ik denk ongeveer vanaf 200 euro afhankelijk van wat je wilt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
harmm schreef:even een vraagje voor de kenners:
is het mogelijk om een C50 frame over te laten spuiten in welke kleur dan ook
en weet iemand wat me dit zal gaan kosten ongeveer
Het is mogelijk om jouw frame in eender welk colnago kleur te laten herlakken,uitgezonderd van het colnago for ferrari kleur.
Kleuren colnago 2008 worden maar gelakt ten vroegste vanaf oktober/november.
Kostprijs om een colnago carbon frame te herlakken 400 à 450 .
Groetjes
-
- Forum-lid
Review colnago CLX (engels)
HIER
HIER
Groetjes
Laat ik mijn fietsje ook eens posten...:
[img=http://img168.imageshack.us/img168/6752/dsc03100vd0.jpg]
(Bonusvraag: waar is deze foto genomen?)
[img=http://img168.imageshack.us/img168/6752/dsc03100vd0.jpg]
(Bonusvraag: waar is deze foto genomen?)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
anniversary schreef:Review colnago CLX (engels)
HIER
Bedankt voor de link. Zoals ik zei, de meeste reviews zijn lovend ... maar blijkbaar lopen er toch niet zoveel van ( noch CLX, noch E1). Ik zie vanalles over Cristallo's en C50's, hoewel die een heel stukje duurder zijn.
campaioen schreef:
Het lijkt in ieder geval verdomd veel op het bruggetje langs de waver??
Helemaal juist!
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bijzonder mooie fiets 53x11. Mooie kleurstelling.
Geweldig dat ze aan de Waver speciaal bruggetjes maken om je fiets op te kunnen zetten.......... Iets rustigere/minder logo's op de wielen had ik niet erg gevonden.......tsja, 30+ he!.
Geweldig dat ze aan de Waver speciaal bruggetjes maken om je fiets op te kunnen zetten.......... Iets rustigere/minder logo's op de wielen had ik niet erg gevonden.......tsja, 30+ he!.
Groet,
Mike
Mike
Dat bruggetje herkende ik ook meteen
Mooie fiets trouwens, al vind ik de wielen iets te druk. Ik zou denk ik de helft (of misschien zelfs alle) stickers eraf halen.
Mooie fiets trouwens, al vind ik de wielen iets te druk. Ik zou denk ik de helft (of misschien zelfs alle) stickers eraf halen.
Die gele stickers heb ik er inderdaad direct afgetrokken. Deze witte heb ik via Sharkman. Zonder stickers heb ik ook overwogen, maar vond ik toch wat saai. Dat drukke, nét niet opzichtige, past wel een beetje bij Colnago vind ik.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
53x11 schreef:Dat drukke, nét niet opzichtige, past wel een beetje bij Colnago vind ik.
Wel mee eens ja. Lijkt me perfect zo! Een prachtfietsje hoor.