Mio Cyclo
Zijn veel meer mensen met dit probleem waaronder ik kijk hier maar eens https://www.facebook.com/mionederland
Ben bang dat, Mio bij verwijderen van de laatste (slechte) update 4.2, niet een andere herstel versie heeft teruggeplaatst. Als je de Mio aansluit op Cycloagent zie je wel de kaarten staan maar er staat softwareversie 0..
Hoop dat dit door Mio snel wordt opgelost want ben er nu wel klaar mee. Spul van 400 euro wat niet werkt? Schandalig!
Ben bang dat, Mio bij verwijderen van de laatste (slechte) update 4.2, niet een andere herstel versie heeft teruggeplaatst. Als je de Mio aansluit op Cycloagent zie je wel de kaarten staan maar er staat softwareversie 0..
Hoop dat dit door Mio snel wordt opgelost want ben er nu wel klaar mee. Spul van 400 euro wat niet werkt? Schandalig!
Gateman, had dit probleem ook een week of 2 terug, zat opeens ook met softwareversie 0.. Nogmaals herstelprocedure gedaan (vanaf andere computer, weet niet of dat iets uitmaakte), en daarna deed alles het weer met versie 4.1. Heb er wel van geleerd dat ik altijd eerst een back-up moet maken voordat ik de boel ga proberen te updaten. Updaten schijnt bij Mio nogal moeizaam te gaan...
Had inderdaad (helaas) geen backup gemaakt. Al doende leert men. Maar blijft staan dat Mio er laks en arrogant lijkt over te komen........Heb een apparaat van meer dan 400 euro die niet werkt. Ik geef Mio tot einde week daarna stap ik en een aantal gedupeerden naar TROS RADAR!
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mei 2015 08:32
Forum gebruikers.
Ook ik heb het probleem dat ik alleen nog het schem met USB krijg op mijn MIO 305.
Ik heb het formatteren reeds enkele malen uitgevoerd zonder succes.
Als ik de MIO software open dan ook software versie 0!!!
Wie weet wat de status is hiervan en waar ik mijn beklag kan doen?
Tros Radar ja lijkt me wel wat.
Kun je overigens een oudere versie downloaden van de MIO site en waar kan ik dat dan vinden?
Ook ik heb het probleem dat ik alleen nog het schem met USB krijg op mijn MIO 305.
Ik heb het formatteren reeds enkele malen uitgevoerd zonder succes.
Als ik de MIO software open dan ook software versie 0!!!
Wie weet wat de status is hiervan en waar ik mijn beklag kan doen?
Tros Radar ja lijkt me wel wat.
Kun je overigens een oudere versie downloaden van de MIO site en waar kan ik dat dan vinden?
heb hier en op de Mio FB pagina ook al herhaaldelijk om gevraagd maar er komt geen enkele reactie! Jammer. Er moet toch echt iemand zijn waar de Mio 505 nog werkt en di een kopie wil maken van de Mio_system map. Ben nu in Limburg en had mijn Mio zo graag willen gebruiken deze week. Er gaat in ieder geval een mail naar TROS RADAR! Vind een kleine compensatie /excuses van Mio wel op zijn plaats
Vandaag Mio gebeld. Wachttijd viel me nog mee. Gelukkig Nederlands sprekende helpdesk medewerker. Heb nu een mai gekregen met instructies. Maar het laat zich raden, deze heb ik allemaal al gedaan zonder resultaat. Moedeloos. Nu kan ik tot volgende week niks doen en dat is frustrerend. I.p.v.dat ze me zelf even het bestandje sturen, ik denk dat het dan zo klaar is.
Ik heb vanmorgen (om 9u stipt) ook met de helpdesk gebeld, na 3 minuten had ik al iemand aan de lijn, de man aan de lijn 'dacht' dat hij wist wat het was. Kreeg ook een mail met instructies die ik zonet heb gevolgd en als bij wonder start mijn mio terug op ))))))))))
@gateman : welke versie van mio heb je? anders wil ik je wel trachten een zip van mijn system map te maken vanavond.
@gateman : welke versie van mio heb je? anders wil ik je wel trachten een zip van mijn system map te maken vanavond.
Ik was ook zinnens van me een Mio aan te schaffen maar na wat ik hier allemaal te lezen krijg bedank ik feestelijk.Ik begrijp ook niet wat voor plezier zulk een toestel kan verschaffen waar de problemen zich maar blijven opstapelen. Het lijkt wel of hier (mio) amateurs aan het knoeien zijn. Als je de problemen van de gebruikers leest op dit forum en dat men daarbij als slotzin gebruiken dat het toch een mooi toestel is, begrijp ik helemaal niet. Er is toch niets zo ergerlijk dan een duur apparaat waar je veel van verwacht u niets dan kopzorgen en ergernis bezorgt. Oef
Ik heb geen belang bij Mio (bezit zowel een Mio als een Garmin) maar bedenk dat op dit soort forums meestal alleen maar vragen en/of klachten langs komen. Ook op Garmin forums zie je dat zelfde patroon. Tevreden gebruikers laten zich meestal niet horen. Ze zijn er natuurlijk wel, anders bestond het merk niet meer. Ben zelf een tevreden gebruiker van beide merken. Ze hebben allebei hun voors en tegens. Technisch kom ik geen problemen tegen. Ik heb overigens geen oordeel over de laatste update; die heb ik nog niet geinstalleerd.