Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

Senza una Donna
Forum-lid

Senza una Donna 24 apr 2015 21:42

Kilowatt schreef:
Senza una Donna schreef:Je mot ff afdalen naar sausalito, en dan met de Ferry langs Alcatraz naar SF, erg leuk
+1, jaren geleden heerlijke rondrit gemaakt en dan die boottocht terug, geweldig.

Ik zit in oktober in de buurt (San José) en plan dan ook wat tochtjes in de Bay Area.

Jaa, is super! Veel plezier gewenst

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 25 apr 2015 15:20

Gistermiddag bijna 80km op Texel getraind. Ging wel makkelijk eigenlijk. En ja, flink genoten ook van de voorlopig (?) laatste fraaie lentedag...

Afbeelding

Voor de liefhebbers, meer plaatjes in het Texel-topic.

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 25 apr 2015 18:15

Eigen ronde Noord Veluwe; De laatste kilometers voor vertrek

Mooi weer of niet, vandaag had ik mijn laatste kans om nog wat kilometers te makien. De afgelopen week was ik druk geweest en had ik weer veel gewerkt dus was zeker niet uitgerust, maar goed, laatste kans he ;)

Lange tijd ging het qua weer nog wel goed, af en toe wat spetters, alleen in de laatste 40km, net toen ik aan een extra rondje begon, begon het hard te regenen en zo kwam ik uiteindelijk toch nog met soppende schoenen thuis... bah. Gelukkig was het verder niet koud. Verder kwam ik er bij Deventer achter dat ik voor een leegloper had... vandaar dat het de tweede helft steeds zwaarder werd :/

Ik kijk nu al uit naar de 35 graden aanstaande dinsdag!
(Vlieg naar Las Vegas en trek in 2,5e week naar San Francisco)

Totaal 140km
https://app.strava.com/activities/292303827
bigfloor schreef: Huurfietsje (gelukkig ook maatje klimrek net zoals thuis)
Afbeelding
Mooie foto's. Ik ben daar straks ook en als ik de kans krijg wil ik daar ook zeker fietsen. Heb je een tip m.b.t. materiaalhuur en routes? Ik neem zelf mijn Edge 800 mee.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 25 apr 2015 19:42

Tja gisteren (te) mooi weer voor de fiets en lekker op de motor gestapt en vandaag "echt fietsweer". Had me voorgenomen om de Reichswald tocht vanuit Zevenaar te doen. In de regen al die kant op met de auto en daar ook alles behalve droog. Omkleden (regenjasje aan en beenstukken) en inschrijven maar en rond 08:00u vertrokken voor de 170 km.
Eerste uur flink wat regen, maar daarna werd het minder en zelfs droog. Af en toe wat gespetter. De route mede door de regen aardig tricky wat iemand ook demonstreerde in een bocht, maar stond direct weer op.
Af en toe best wat wind, maar was te doen. Route ging soms wel over hele lokale weggetjes bij onze Oosterburen en aantal stukken ook categorie "stop & go" en ook door redelijk wat gemeentes heen waar je goed uit moest kijken,
Klimwerk dunnetjes met 800 hm op 173 km, waarom het dan telt voor "klimmersbrefet" is mij een raadsel.
Op 155 km van de 173 km de eerste verzorgingspost, mooi uitgekiend :lol:
Onderweg nog lekke band, maar verder lekker getoerd en toch lekker om in andere omgeving dan de Heuvelrug te rijden.
Na 6:15u fietstijd zat deze trip er op en lekker gevoel aan over gehouden. Wie wil, kan morgen ook nog
https://app.strava.com/activities/292177119
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 25 apr 2015 21:25

Mijn dochter is met hockeyen ingedeeld in een poule in Zuid-Limburg dus iedere uitwedstrijd probeer ik te combineren met een ritje. Vandaag vanuit Heerlen een rondje gemaakt over oa de Eyserbosweg, Keuteberg, Kruisberg en de Oude Huls. Wel veel motregen maar ook een tijdje in een waterig zonnetje gefietst.

Blijkbaar was iedereen bang voor de voorspelde regen of was na de AGR het heuvelland beu want ik ben geen enkele wielrenner tegengekomen! Ook geen motorrijders, oldtimers of wandelaars trouwens en op de rustige wegen/klimmetjes helemaal geen verkeer. Wat is Zuid-Limburg toch mooi als je het helemaal voor je alleen hebt!
Campagnolo Ultra Dork

bigfloor
Forum-lid

Gebruikersavatar bigfloor 25 apr 2015 22:20

Vrijdag nog een ritje gemaakt naar Sausalito en verder, begon slecht, hotelkamer uit: lekke achterband. Toen slot hotelkamer kapot. Uiteindelijk pas om 15:45 weg voor 110km rit met 2100hm, krap aan dus. Route op de Rox 10.0 geladen vooraf. Na Sausalito de echte bergen in, Mount Talsmasan of zo, tot aan het uitkijkpunt

Afbeelding

Laatste stuk bergop wind mee (35km/u), maar ook skechts 5gr celcius

Afbeelding

Toen nog 65km rijden met 3 kleine klimmen erin. Op 30km begon het te schemeren, op 20km donker en miezerregen, dus creatief om kruisingen met rode verkeerslichten en stop-signs (oeps een sheriff, ff sur-place)
Uiteindelijk om 20::45 of zo bij hotel (ja, het is hier eerder donker als thuis).
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24

bigfloor
Forum-lid

Gebruikersavatar bigfloor 25 apr 2015 22:24

Zondag trouwens nog naar Mount Hamilton (30km klimmen) rn de Sierra climb (6km, 12-20%), 132km en 2500hm. Met temp tot 27graden

Boven bij observatory Mount Hamilton

Afbeelding

Onderweg op de klim

Afbeelding

Op de Sierra climb boven (collega knockout)

Afbeelding
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24

JoostG
Forum-lid

JoostG 25 apr 2015 23:48

Vrouwlief is een weekendje met vriendinnen op stap. Wat nu? Om 8.15 in de wagen gestapt en met de kinderen naar opa en oma in Terneuzen gereden. Na een kopje koffie weer in de wagen gesprongen en naar Oudenaarde gereden en de 135km variant van Vlaanderen gereden. Heerlijk! Eigenlijk is Vlaanderen veel leuker en stoerder dan Limburg en de Ardennen. De wind had ietsje minder gemogen (geen rug om achter te schuilen). Mijn Chineesje op 28mm tubeless bandjes heeft zich goed gehouden. De 150km versie van Roubaix staat inmiddels op de planning (althans, als opa en oma willen meewerken).

https://www.strava.com/activities/292452347
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Kilowatt
Forum-lid

Gebruikersavatar Kilowatt 26 apr 2015 00:07

@bigfloor: Waar heb je de fiets gehuurd en wat heb je zelf meegenomen ?
older Budweiser

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 26 apr 2015 11:04

Kilowatt schreef:@bigfloor: Waar heb je de fiets gehuurd en wat heb je zelf meegenomen ?
ja, dat vroeg ik mij ook af :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 26 apr 2015 15:40

Voor de 3de maal even de Posbank verkennen,vandaag veel Alp D"huzes shirts gezien waarschijnlijk training.
Het was heerlijk qua temperatuur en droge weg geen regen gehad.
https://app.strava.com/activities/292839908
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 26 apr 2015 18:14

Hier was het weer naatje. In elk geval wat regen betreft. Wel erg zacht. Da's dan ook wel weer fijn. Ongelofelijk veel fietsers nog gezien. Viel me erg mee. Mooi langs de IJssel omhooggereden tot vlak onder Deventer. Vandaar de Veluwe op en weer richting huis. 124 km in 31.2. Ik ben weer tevreden.

Plaats reactie