Tsja heel veel mensen waren ook verbaasd dat Lance Armstrong doping gebruikt heeft.jakkel schreef:Meen je dat? Ik ken die mens, is de broer van ex-wereldkampioen veldrijden Bart Wellens. Ik zie hem regelmatig. Zou me verbazen dat ie zich daarmee bezig houdt, maar het kan uiteraard. Misschien weet ie het zelf niet?
Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Nou, ik ben maar wat blij dat ik mijn bierbuik (zo goed als) kwijt ben, inmiddels.RKN schreef:Als je anders met je bierbuik op de bovenbuis komt...
Maar wel bijna mooi in lijn met framebuis (wel de verkeerde... )
Zo'n "obesitas-rijder" op zo'n sportieve fiets ziet er al niet echt charmant uit..... Beetje het vetklep succesvolle zakenman met net iets te opgedirkte en plaatselijk "opgepompte" jonge blonde vrouw naast zich type.....
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
-
- Forum-lid HC
Misschien heeft hij gewoon last van zijn rug...
...en heel slechte smaak bij de afmontage
...en heel slechte smaak bij de afmontage
- Jaap Telder
- Forum-lid
Precies, zo'n tokkie met een nep Pina en een vrouw met neptieten...past wel bijelkaar.
Hij heeft inderdaad last van zijn rug. Maar hij kan nog hard met een fiets rijden, heb ik enkele maanden nog mogen ondervinden. Was een toptalent trouwens. Maar ik vermoed dat het niet zijn fiets is.ericpeters schreef:Misschien heeft hij gewoon last van zijn rug...
Gewoon maar een vraagje hoor, maar ben je zeker dat dat account de echte geert wellens is? Of een fake acc?jakkel schreef:Meen je dat? Ik ken die mens, is de broer van ex-wereldkampioen veldrijden Bart Wellens. Ik zie hem regelmatig. Zou me verbazen dat ie zich daarmee bezig houdt, maar het kan uiteraard. Misschien weet ie het zelf niet?
want een ex (bijna)prof gaat nu toch geen fake spul verkopen, toch zeker niet onder zen eigen naam?
Even in het juiste topic plaatsen:
@Jaap, wat kan jij erover zeggen?Lcsmet schreef:Anders dan je titel doet vermoeden is dat geen "S-Works Specialized" frame he.cdh schreef:Ik heb het frame inmiddels op marktplaats gezet.
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... lized.html
Maar een Chinees frame net niet gespoten als een "S-Works".
- Jaap Telder
- Forum-lid
In mijn opinie een nepperd.
De kabelingang op de schuine onderbuis zit veel te laag, dus op de verkeerde plek.
De welving van de zitbuis (van smal naar breed) is te vloeiend, een echte heeft een scherpere overgang. Let op: de foto vertekent door de schaduw op de achtergrond.
De kabelingang op de schuine onderbuis zit veel te laag, dus op de verkeerde plek.
De welving van de zitbuis (van smal naar breed) is te vloeiend, een echte heeft een scherpere overgang. Let op: de foto vertekent door de schaduw op de achtergrond.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
De kabelingang is een van de meest voorkomende foutjes bij de nepperds.
Bij deze zijn de Specialized decals op de voorvork ook groter dan op de originele Project Black.
(ik kijk even achterom naar mijn fiets)
De Speci dealers (2 die ik ken en spreek) herkennen het vaak ook nog aan een geometrie die dan niet klopt.
Maar de prijs en opmerking van de verkoper bevestigen het al voldoende denk ik.
En een zadelpen die vrij vast zit heb je bij een originele ook, lekker nauw zeg maar...
Bij deze zijn de Specialized decals op de voorvork ook groter dan op de originele Project Black.
(ik kijk even achterom naar mijn fiets)
De Speci dealers (2 die ik ken en spreek) herkennen het vaak ook nog aan een geometrie die dan niet klopt.
Maar de prijs en opmerking van de verkoper bevestigen het al voldoende denk ik.
En een zadelpen die vrij vast zit heb je bij een originele ook, lekker nauw zeg maar...