Vandaag gefietst in 2017
Ik laat een windt
Maar goed. Net voor de regen uurtje tegen de wind kunnen beuken. Tacx opgeruimd. En ja hoor, hele weekend regen voorspeld.
Ik verlang inmiddels heftig naar 25 graden, licht briesje. Geur van vers gemaaid gras. Mijmerend over spelfouten.
Maar goed. Net voor de regen uurtje tegen de wind kunnen beuken. Tacx opgeruimd. En ja hoor, hele weekend regen voorspeld.
Ik verlang inmiddels heftig naar 25 graden, licht briesje. Geur van vers gemaaid gras. Mijmerend over spelfouten.
older Budweiser
-
- Forum-lid HC
Vandaag de Voorjaarsklassieker gereden vanuit Scherpenzeel, goed voor 117 kilometer wat gemiezer, later nog een bui en veel wind........Leuk? NEE.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zo ff foute keus gemaakt kwa handschoenen vandaag, reed weg toen de wegen beetje leken op te drogen.
En buienradar gaf ook niet echt veel aan.
Wel regenkleding en handschoenen die wat regen aan kunnen.
Redelijk snel na vertrek reed ik al de motregen in, wat eigenlijk niet meer gestopt is.
Langs de ringvaart waren de wegen zeiknat en zat ik in mijn eigen spray te rijden.
En terugweg nog even lekker bui meegepakt rond Bloemendaal wat mn handen die op dat moment al aardig afgekoeld waren niet leuk meer vonden, amper gevoel meer in vingers.
Uiteindelijk maar besloten handschoenen uit te doen, wat iets beter was.
En thuis kon ik met moeite de sleutel omdraaien.
97km
https://www.strava.com/activities/904890739
En buienradar gaf ook niet echt veel aan.
Wel regenkleding en handschoenen die wat regen aan kunnen.
Redelijk snel na vertrek reed ik al de motregen in, wat eigenlijk niet meer gestopt is.
Langs de ringvaart waren de wegen zeiknat en zat ik in mijn eigen spray te rijden.
En terugweg nog even lekker bui meegepakt rond Bloemendaal wat mn handen die op dat moment al aardig afgekoeld waren niet leuk meer vonden, amper gevoel meer in vingers.
Uiteindelijk maar besloten handschoenen uit te doen, wat iets beter was.
En thuis kon ik met moeite de sleutel omdraaien.
97km
https://www.strava.com/activities/904890739
-
- Forum-lid HC
Geen druppel gezien vandaag, alleen een flinke bak windt en wat molens.
https://www.strava.com/activities/904741686
https://www.strava.com/activities/904741686
Van Rijswijk (Gld) naar Rijswijk (Brabant) naar Rijswijk (ZH) naar Rijswijk. Vorige week zaterdag. Mooi tochtje met veel water, dijken, rivieren, pontjes, veerboten, bruggen. ME op de been in Rt. We waren net te vroeg om de Turkse minister te begroeten.
250km uit en thuis incl in en uitrijden.
Laatst gewijzigd door BertL op 18 mar 2017 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
hun fietsen.
Ook gereden uit en thuis 103 km . Maar wat een bende op de weg , de fiets en ikzelf zaten onder het zand . Inderdaad niet veel aan .colnagofreak schreef:Vandaag de Voorjaarsklassieker gereden vanuit Scherpenzeel, goed voor 117 kilometer wat gemiezer, later nog een bui en veel wind........Leuk? NEE.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
- daniel1975
- Forum-lid HC
Extra sneu; bijna hele werkweek prima weer en in weekend dit
Less is bore
Ik heb na een kilometertje of 90 ook de handdoek geworpen: vanaf 6-en zou het in het zuiden nat worden, maar vanaf 15.30 volle bak regen: doorweekt tot op het bot. Grrrrr..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Leuk Bert. Dat heb ik vorige jaar ook gedaan. Solo? Welke route heb je gevolgd? Ik had met 230km al een uitgebreidere route. Waar ben je gestart?BertL schreef:
Van Rijswijk (Gld) naar Rijswijk (Brabant) naar Rijswijk (ZH) naar Rijswijk. Vorige week zaterdag. Mooi tochtje met veel water, dijken, rivieren, pontjes, veerboten, bruggen. ME op de been in Rt. We waren net te vroeg om de Turkse minister te begroeten.
250km uit en thuis incl in en uitrijden.
Mijn route:
Bekijk mijn rit van op Strava: https://www.strava.com/activities/69437 ... 1472818778
https://www.strava.com/activities/897270805
De volgende route:
Inrijden van Veenendaal naar Wijk. Dan de pont.
Rijswijk-Zaltbommel-Rijswijk-Werkendam. Dan de pont.
Dordrecht-Rotterdam-Rijswijk.
We wilden niet langs de A12 of de A20. Gewoon midden door via Bleiswijk. Dat was wel het minst mooie stuk. Na Gouda wordt het weer leuk langs de noordoever van de Hollandse IJssel. Frieten in Haastrecht.
Gouda-Nieuwegein-Beusichem. Dan de pont.
Dan naar Rijswijk en dan weer de pont.
Uitbollen door het bos naar Veenendaal.
Totaal 246km volgens Strava. Garmin zei 249.
Nét geen vindje in de categorie 250+.
12.00uur van huis. 23.00uur weer terug.
De volgende route:
Inrijden van Veenendaal naar Wijk. Dan de pont.
Rijswijk-Zaltbommel-Rijswijk-Werkendam. Dan de pont.
Dordrecht-Rotterdam-Rijswijk.
We wilden niet langs de A12 of de A20. Gewoon midden door via Bleiswijk. Dat was wel het minst mooie stuk. Na Gouda wordt het weer leuk langs de noordoever van de Hollandse IJssel. Frieten in Haastrecht.
Gouda-Nieuwegein-Beusichem. Dan de pont.
Dan naar Rijswijk en dan weer de pont.
Uitbollen door het bos naar Veenendaal.
Totaal 246km volgens Strava. Garmin zei 249.
Nét geen vindje in de categorie 250+.
12.00uur van huis. 23.00uur weer terug.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Iedereen die enorme afstanden!
Zelf een voorjaarscompetitie gereden maar met mijn domme kop gedacht dat het niet direct op de kant zou gaan. Dus lekker rustig laatste wiel wordt t helemaal uit elkaar gereden. Een harde leerschool want voelde me sterk
Zelf een voorjaarscompetitie gereden maar met mijn domme kop gedacht dat het niet direct op de kant zou gaan. Dus lekker rustig laatste wiel wordt t helemaal uit elkaar gereden. Een harde leerschool want voelde me sterk
Maak joe woar