Vandaag gefietst 2021
Ik heb m'n prik gisteren gekregen. Bij thuiskomt 3 uur gaan fietsen. Enkel een pijnlijke arm. Geen last verder.
Vanmorgen hoofdpijn. Eén Dafalgan en opgelost.
Door voorafgaande verplichtingen heb ik de zon nog zo'n 20minuutjes kunnen zien (achter de wolken).
Daarna weer grijs, grijs, grijs.
Maar droog op z'n minst.
Vanmorgen hoofdpijn. Eén Dafalgan en opgelost.
Door voorafgaande verplichtingen heb ik de zon nog zo'n 20minuutjes kunnen zien (achter de wolken).
Daarna weer grijs, grijs, grijs.
Maar droog op z'n minst.
Van het weekend 2 ritjes op de crosser gedaan. Vanwege het weer geen zin om de racer uit de kast te halen. En een winterjas besteld, en prompt zijn de voorspellingen een stuk beter qua temperatuur.
Al met al vrijdag 30km getoerd op de crosser, was net voor donker thuis, zaterdag 40. Zondag ivm andere verplichtingen een rondje hardgelopen.
Zie uit naar een weekje kerstvakantie, lekker de tijd om op je gemak een beetje te toeren en ook thuis nog wat tijd te besteden te hebben.
Al met al vrijdag 30km getoerd op de crosser, was net voor donker thuis, zaterdag 40. Zondag ivm andere verplichtingen een rondje hardgelopen.
Zie uit naar een weekje kerstvakantie, lekker de tijd om op je gemak een beetje te toeren en ook thuis nog wat tijd te besteden te hebben.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Wat een belachelijk lekker weer. Rondje Krimpenerwaard. Goed 60km.
Ik zie de laatste tijd afbeelding niet meer.
Ik zie enkel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding.
Any ideas why?
Even de links manueel geplakt in browser en ik ben JALOERS!
Het is hier al een week grijs en dat blijft nog een week zo...
Ik zie enkel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding.
Any ideas why?
Even de links manueel geplakt in browser en ik ben JALOERS!
Het is hier al een week grijs en dat blijft nog een week zo...
Back to square 1, alles weer op slot. Maar gelukkig scheen de zon vandaag, waren de fietspaden super proper en was het aangenaam warm korte broeken weer. Oh nee,.... dat ook niet. Maar toch heb ik wel lekker gefietst vandaag en dat ondanks het grijze weer, en de miezer regen. Buiten spelen blijft prettig op zondag middag.
Live fast; die young. mijn blog
73km gefietst, Voerstreek.
Overal modder, bladeren en nattigheid....fiets en mezelf zagen uit als het spreekwoordelijke varken. Was ook een zware rit, lucht voelt "dik" aan, natte weg+modder die aan de banden zuigt. Fiets afgespoeld, aandrijving gereinigd, kleren in de was, douchen en het leed is weer geleden. Met 6 graden was het niet al te koud, goed te doen. Mijn Amfib jack van pearl Izumi is echt geniaal, warm, winddicht, houdt behoorlijk wat regen buiten. Volgende week hele week kantoor, doel om 4 dagen te fietsen.
Voorbereiding op festive500.
Overal modder, bladeren en nattigheid....fiets en mezelf zagen uit als het spreekwoordelijke varken. Was ook een zware rit, lucht voelt "dik" aan, natte weg+modder die aan de banden zuigt. Fiets afgespoeld, aandrijving gereinigd, kleren in de was, douchen en het leed is weer geleden. Met 6 graden was het niet al te koud, goed te doen. Mijn Amfib jack van pearl Izumi is echt geniaal, warm, winddicht, houdt behoorlijk wat regen buiten. Volgende week hele week kantoor, doel om 4 dagen te fietsen.
Voorbereiding op festive500.
Dogma F
Ik heb hiervan gedroomd.
Zon. Geen regen of mist. Geen wind.
Lunch ritje. 't Was van moeten.
40 km, even de grens over.
Heerlijk.
Zon. Geen regen of mist. Geen wind.
Lunch ritje. 't Was van moeten.
40 km, even de grens over.
Heerlijk.