Het grote 'off topic' topic
Ik wou dit off topic bericht posten in een ander topic, hier leek me dan meer gepast:
Geen idee hoe je die link maakt tussen Hollanders en winnaar mentaliteit? Zijn daar historische voorbeelden van dat Hollanders wel/niet winnaars zijn?
Geen idee hoe je die link maakt tussen Hollanders en winnaar mentaliteit? Zijn daar historische voorbeelden van dat Hollanders wel/niet winnaars zijn?
Bedoel je Hollanders of Nederlanders?
@bartdr: deze reactie is dermate off-topic dat iig ik geen idee heb waar jij het over hebt. Even quoten mag soms best hoor!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Hennie Kuiper, Michael Boogerd, Steven Rooks. Maar misschien dat het wel geldt voor alle andere wielrenners buiten de bekende veelvraten
-
- Forum-lid HC
Ja en is het mentaliteit of gewoon niet kunnen?? Ik vind het altijd zulke non discussie,s
Boogerd had met de helft van het sprint vermogen van vdp best een aardig lijstje bij elkaar gereden denk ik.
Boogerd had met de helft van het sprint vermogen van vdp best een aardig lijstje bij elkaar gereden denk ik.
-
- Forum-lid
Ik denk dat we inderdaad niet hoeven te twijfelen aan de mentaliteit bij veruit de meeste profwielrenners.
En over welke winnaarsmentaliteit hebben we het? Het vermogen om als een monnik te leven en te trainen voor een tijdrit of klassement? Een gebrek aan angst en de persoonlijkheid om je met met het nodige ellebogenwerk naar een sprintzege te knokken of b.v. een ongezonde dosis narcisme dat je in staat stelt de hele boel te bedonderen en met je lijf vol doping de overwinningen aan elkaar te rijgen?
Kortom een nogal vaag en multi-interpreteerbaar begrip. En dat is dan wel weer een typisch Hollands gebruik
Kortom een nogal vaag en multi-interpreteerbaar begrip. En dat is dan wel weer een typisch Hollands gebruik
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
"All off the above"
Geen idee, de vorige post in dat topic sprak over "Hollanders".
Wel geslaagd in mijn opzet: we zijn gewisseld naar een ander willekeurig gesprek en hebben dat gesprek hier gevoerd en niet in het topic waar het off topic geweest zou zijn.