![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Feit dat je zo ver terug moet in de tijd zegt genoeg ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Less is bore
Smaak is gelukkig subjectief. En ik vond de R8000-crank op productfoto's een onding, maar op mijn fiets staat hij toch behoorlijk goed (vind ik zelf
). Maar goed, ik kom van een triple 105 crank uit de 5700 serie.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
If it's not fixed, it's broken.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Wat een discussie.
Dat Ultegra lelijk is wordt door de bekende personen hier keer op keer en irritant vaak tot in het oneindige herhaald in deze en meerdere topics herhaald, herhaald, herhaald alsof het een vaststaand feit is, zo van: mijn mening is wet.
Is een zelfde discussie als : blauw is mooier dan rood of iets dergelijks.
Wat een seniel gedoe...zo discussiëren kleuters ook.
Mijn vader is ook véél sterkerderderder dan de jouwe...![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dat Ultegra lelijk is wordt door de bekende personen hier keer op keer en irritant vaak tot in het oneindige herhaald in deze en meerdere topics herhaald, herhaald, herhaald alsof het een vaststaand feit is, zo van: mijn mening is wet.
Mijn vader is ook véél sterkerderderder dan de jouwe...
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- Forum-lid
En dan gaat het nog niet eens over de schijfremmenJaap Telder schreef: ↑03 okt 2017 07:55 Wat een discussie.
Mijn vader is ook véél sterkerderderder dan de jouwe...![]()
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ultegra moét lelijk zijn, schijfremmen zijn not done, hoe dan ook onoorbaar, is een vaststaand feit hoor...
![Afbeelding](https://image.ibb.co/m1DcQb/welles_nietes.png)
![Afbeelding](https://image.ibb.co/m1DcQb/welles_nietes.png)
-
- Forum-lid HC
Het gaat hier toch over Chinese items? En Shimano is Japans, deze discussie hoort hier dus niet thuis.
Ps dit mag weggemoddereerd worden
Ps dit mag weggemoddereerd worden
- Jaap Telder
- Forum-lid
En dat bepaalt U? ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nee, veel zogenaamde "Chinese" spulletjes komen nota bene uit Noord-Korea... ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Hoe lang duurt het doorgaans voordat een pakketje dat verstuurd is via XDB bezorgd wordt? Mijn frame is twee weken geleden verstuurd maar ik heb nog niks ontvangen. Laatste update in de tracking is van 30 september ( HONGKONG Leave processing center ).
Die tracking kun je negeren, daar klopt nooit ook maar iets van.
Meestal heb je pakketjes wel binnen 2-3 weken maar incidenteel kan het ook wel langer duren. Mijn record is 6 weken o.i.d.
Meestal heb je pakketjes wel binnen 2-3 weken maar incidenteel kan het ook wel langer duren. Mijn record is 6 weken o.i.d.