Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

d.s.
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 25 jul 2006 15:41

d.s. 13 feb 2013 14:25

japio64 schreef:RadarLock Path al via Custom programma leverbaar? Er werd gemeld november 2012... tot op heden niet te vinden op de NL oakley site... iemand al meer info?

bedankt,
De custom Radarlock is voorzien voor eind februari begin maart.
Volgens de laatste berichten
Laatst gewijzigd door d.s. op 13 feb 2013 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4888
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 13 feb 2013 15:24

d.s. schreef:
japio64 schreef:RadarLock Path al via Custom programma leverbaar? Er werd gemeld november 2012... tot op heden niet te vinden op de NL oakley site... iemand al meer info?

bedankt,
De custom Radarlock is voorzien voor eind februari begin mei.
Volgens de laatste berichten
:mrgreen:

the fastest
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2012 12:22
Locatie: Begijnendijk

the fastest 13 feb 2013 16:33

japio64 schreef:dank je maar verstuurt deze wel naar NL?
Ik heb nochtans een RadarLock samengesteld via die site. En heb hem toch aangekregen :?
Wel spijtig dat ie er alleen maar in die kleuren is. Een rode met wit had mooi bij mmen tenuetje gepast :D

the fastest
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2012 12:22
Locatie: Begijnendijk

the fastest 13 feb 2013 16:41

jorrit10 schreef:Heb vorige week mijn m frame verkocht en vandaag een nieuwe radar ontvangen. Het valt me op dat de lens een beetje ' kraakt' in het frame. Zodra ik de bril opzet is het gekraak overigens verdwenen. Is dit normaal?
Volgens mij is dit niet normaal. Althans mijn Radar heeft dit toch niet.
Mijn Jawbone heeft dit wel , daar is een klein stukje van het glasje af. En daarom rammelt het een beetje. :|

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 13 feb 2013 16:47

Is ook mijn ervaring dat de Radar een beetje kraakt als je met je handen het frame een beetje beweegt.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

d.s.
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 25 jul 2006 15:41

d.s. 14 feb 2013 17:06

Raar maar waar, we hebben er gisteren nog over gesproken.

De custom Radarlock is sedert vandaag samen te stellen !

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 14 feb 2013 22:33

Dat was al zo toen de vraag gesteld werd!

Rerainmaker
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 26 jan 2012 21:03

Rerainmaker 19 feb 2013 09:12

the fastest schreef:
jorrit10 schreef:Heb vorige week mijn m frame verkocht en vandaag een nieuwe radar ontvangen. Het valt me op dat de lens een beetje ' kraakt' in het frame. Zodra ik de bril opzet is het gekraak overigens verdwenen. Is dit normaal?
Volgens mij is dit niet normaal. Althans mijn Radar heeft dit toch niet.
Mijn Jawbone heeft dit wel , daar is een klein stukje van het glasje af. En daarom rammelt het een beetje. :|
Bij mij is dit ook zo, het lijkt heel goedkoop.
Maar jammer genoeg gebeurd dit bij sommige Oakley radars.
Overigens niet bij allemaal. Sommige voelen ook anders aan als andere.

martijnblaas
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 jul 2009 00:08

martijnblaas 19 feb 2013 22:03

Rerainmaker schreef:
the fastest schreef:
jorrit10 schreef:Heb vorige week mijn m frame verkocht en vandaag een nieuwe radar ontvangen. Het valt me op dat de lens een beetje ' kraakt' in het frame. Zodra ik de bril opzet is het gekraak overigens verdwenen. Is dit normaal?
Volgens mij is dit niet normaal. Althans mijn Radar heeft dit toch niet.
Mijn Jawbone heeft dit wel , daar is een klein stukje van het glasje af. En daarom rammelt het een beetje. :|
Bij mij is dit ook zo, het lijkt heel goedkoop.
Maar jammer genoeg gebeurd dit bij sommige Oakley radars.
Overigens niet bij allemaal. Sommige voelen ook anders aan als andere.
Ik heb 2 radars, bij de ene is het wel en de ander niet. Heel apart, ik heb er ook geen verklaring voor.
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia

bjorn1979
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 mei 2011 19:57

bjorn1979 20 feb 2013 11:37

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een Oakley bril op sterkte.
Momenteel rij ik met een Adidas Evil Eye Pro met een insert op sterkte. Helaas heb ik hier weinig plezier van. Het zicht rondom is te beperkt naar mijn smaak.

Het idee is een bril met glazen op sterkte en meekleurende glazen (2 paar glazen op stekte is te duur). Over het model ben ik nog niet uit maar ik heb een vrij smal hoofd.
Toevallig iemand met een soortgelijke bril die zijn/haar ervaring wil delen?

the fastest
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2012 12:22
Locatie: Begijnendijk

the fastest 20 feb 2013 14:09

bjorn1979 schreef:Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een Oakley bril op sterkte.
Momenteel rij ik met een Adidas Evil Eye Pro met een insert op sterkte. Helaas heb ik hier weinig plezier van. Het zicht rondom is te beperkt naar mijn smaak.

Het idee is een bril met glazen op sterkte en meekleurende glazen (2 paar glazen op stekte is te duur). Over het model ben ik nog niet uit maar ik heb een vrij smal hoofd.
Toevallig iemand met een soortgelijke bril die zijn/haar ervaring wil delen?
Kopen! Het lijkt net alsof je een gewone bril op je hoofd hebt , zo'n goed zicht heb je met de Oakley's.
Geen spiegeling , geen verkleuring , geen vormverandering , ...

En als toch beslist om er een te kopen dan zou ik een Radar of een Jawbone nemen.

grtz

psycho71
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2011 19:30
Locatie: Haarlem

psycho71 20 feb 2013 17:08

Heb pas een split-jacket gekocht op sterkte, is de kleinere versie van de racing-jacket/jawbone.
Photochromatisch dus kleurt vanzelf indien nodig, heerlijke bril, zit perfekt, geen gedoe met opzet lenzen wat ik dus echt niet wilde.
Lvertijd was alleen wel erg lang, maar dat kwam doordat oakley zelf de lenzen voor mijn sterkte niet kon leveren en deze door mijn opticien uiteindelijk in portugal geloof ik zijn besteld, duurde alleen even voordat oakley dat meldde bij de opticien waardoor deze pas laat op zoek ging naar die andere leverancier.
Maar het was het wachten waard, heb nu veel plezier van de bril

Plaats reactie