Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 28 jan 2013 17:30

SAIK!!! Damn wat een geil frame.. (excuse my French)

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 28 jan 2013 18:32

@LeGrimpeur: De onderdelen zijn besteld en moeten (ijs en weder dienende) morgen of overmorgen binnen komen. Zal dus waarschijnlijk het weekend worden dat ik hem helemaal in elkaar heb zitten.

@Dickygiovanni: Thanks, vind het zelf met afstand het mooiste frame dat er is. :-)
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 31 jan 2013 13:04

Dan hier eindelijk mijn Cannondale SuperSix EVO !

Het was nog wachten op de BB-lagers om de crank te kunnen monteren. Nu nog afwachten hoe de fiets en het zadel bevalt.

Trainingswielen
Afbeelding

Wedstrijdwielen
Afbeelding
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 31 jan 2013 13:10

Fraai!
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 01 feb 2013 09:34

Mijn nieuwe Canyon ultimate al 9.0 di2 2xl met kuiperwielen. De foto is niet super maar alvast een voorproefje. Zadel moet nog beetje zakken.

Afbeelding
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 01 feb 2013 18:44

goed werk en mooie kleur!!!
cornelli racing cycles Uden

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 01 feb 2013 19:22

Leuk ding die Presto! Prikkelt toch om van mij SS Presto weer eens eentje met versnellingen te maken
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 06 feb 2013 19:52

Even een paar updates van mijn Marte. De ISP en vorkbuis moeten nog wel op maat gezaagd worden en de stuurpen wordt nog vervangen door een black-on-black exemplaar, maar die komt volgende week pas binnen. Hetzelfde geldt waarschijnlijk ook voor de wielen, want de importeur had de verkeerde Marschisio's gestuurd...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Erik op 06 feb 2013 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2319
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 feb 2013 19:56

Ik vind het een bijzonder mooi frame, echter 1 ding.... maar dat geef je ook al aan in je post.... haha

Afbeelding

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 06 feb 2013 20:00

Haha, dank je! Welke details zou je wijzigen? Hij is namelijk nog niet helemaal klaar en er zitten nog wat dingetjes aan die nog gewijzigd moeten gaan worden. En die spacers gaan flink afnemen, want vork en staande buis moeten dus inderdaad nog op maat afgezaagd worden. Als het goed is blijfven er eerst bij het balhoofd 1,5 en bij de zadelpen hopelijk geen over. We gaan dat echter wel voorzichtig aanpakken, want erbij zagen is zo lastig... :-D Die spacers zijn even een noodsprong om te kunnen afmonteren.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2319
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 feb 2013 20:02

De uiteindelijke build is natuurlijk altijd smaak en wellicht ook budget gebonden.

Het frame vind ik echt super, en zelf geef je de wijzigingen die ik zou doen al aan, stuurpen en evt. ander model wielen wegens een foute levering? Banden zou ik zwart doen trouwens.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 06 feb 2013 20:10

De wielen die er nu in zitten zijn Miche's die de fm had staan en even meegaf zodat ik kon gaan bouwen. Het moeten Marchisio Super Light's gaan worden, maar de importeur had de SL03 laten komen. Ik heb vandaag begrepen dat de goede wielen morgen vanuit Italie opgestuurd gaan worden, dus die gaan er volgende week in. Qua banden worden het uiteraard zwarte banden, ik twijfel alleen nog even over het type. Er liggen nu Diamante Pro Radiale klaar, maar daar lees ik weinig enthousiasme over. Kan dus best zijn dat het nog GP4000 wordt, of nog wat anders, maar in ieder geval zwart. Stuurpen is een beetje hetzelfde verhaal: Het stuur is een 35mm stuur en daarvoor had de fm momenteel alleen een witte stuurpen liggen, die natuurlijk voor geen millimeter bij de fiets past. Die wordt dus ook volgende week vervangen door de black-on-black versie, maar die was ook nog onderweg naar de importeur.

Verder is het inderdaad smaak en (een beetje) budget gebonden wat er op zit. Zo vond ik Super Record ietsjes te duur en hoge velgen oncomfortabel en eerlijk gezegd ook niet heel erg mooi... :D
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Plaats reactie