Cervélo
-
- Forum-lid
FOTO'SSSS.....
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
gewoon even op google uk kijken ,ik vond deze binnen 20 seconden .
http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... Frame_2008
http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... Frame_2008
@witte
Leuk ding, is dit de 'nieuwe'? Of staat de datum van je fototoestel niet goed?
3 mei, terwijl je hm 9 juni ging ophalen
er gebeuren rare dingen op het forum!
Leuk ding, is dit de 'nieuwe'? Of staat de datum van je fototoestel niet goed?
3 mei, terwijl je hm 9 juni ging ophalen
er gebeuren rare dingen op het forum!
@oldie: thank you very mutch!!
@sassers: ik vind de zwarte R3SL ook mooier dan de witte, heb ze alle 2afgemonteerd gezien en mijn keuze was vlug gemaakt!! de prijs is ook wel iets hoger dan de R3...
@bravoman: dank je wel, ben er zelf ook echt tevreden mee!! dat klopt, de letters zijn beetje grijzig en niet wit. Wel ander grijs dan de RS-versie, beetje donkerder. Ik heb er jammer genoeg nog niet meegereden door het kutweer hier in putte, dit weekend wordt het heel goei weer en wordt er 2dagen mee gevlamd, nog een beetje kijken voor men positie en de speedplay's testen.....ik ben niuewsgierig!! :d
@sassers: ik vind de zwarte R3SL ook mooier dan de witte, heb ze alle 2afgemonteerd gezien en mijn keuze was vlug gemaakt!! de prijs is ook wel iets hoger dan de R3...
@bravoman: dank je wel, ben er zelf ook echt tevreden mee!! dat klopt, de letters zijn beetje grijzig en niet wit. Wel ander grijs dan de RS-versie, beetje donkerder. Ik heb er jammer genoeg nog niet meegereden door het kutweer hier in putte, dit weekend wordt het heel goei weer en wordt er 2dagen mee gevlamd, nog een beetje kijken voor men positie en de speedplay's testen.....ik ben niuewsgierig!! :d
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
@dewitte :ben jij van Putte bij Mechelen zo ja ga je dan zondag vlammen op de nick nuyens classic in Nijlen
btw:je fietske ziet er goed uit
btw:je fietske ziet er goed uit
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
hey mikawoef, nee ben van putte bij kapellen aan de grens met Nederland (welgeteld 1KM vd grens haha )! ben nog aan het twijfelen of ik koers ga rijden in s'gravenwezel (nabij brasschaat voor de hollanders met geld onder ons haha :p )of koers in Eksaarde (lokeren) daar is het BK voor toeristen en liefhebbers dacht ik.....maar die van Nijlen hou ik wel in men achterhoofd , thanks.
Colnago E1