Het grote domme vragen topic
Achter de kinderwagen lopen ze al ermee op en de telefoon in de hand,fijn als ze over een v.o.p lopen met 4 rijstroken voor lijnbussen op hun dooie gemak.
Voor de kenners Velperplein in Arnhem.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik snap die oortjes ook voor geen meter. Sommigen gaan totaal op in hun eigen oortjes wereld. Al het verkeer in hun omgeving doet er niet meer toe. Ze zien het niet, ze horen het niet.
Gewoon blind oversteken. Mocht er overig kruisend verkeer zijn, dan zullen ze toch wel voor me remmen, of zo
Gewoon blind oversteken. Mocht er overig kruisend verkeer zijn, dan zullen ze toch wel voor me remmen, of zo
Laatst gewijzigd door rob74 op 18 aug 2024 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Live fast; die young. mijn blog
Van oortjes snap ik helemaal niets. Soms is het gewoon doodeng als achterligger. Ik ga er maar vanuit dat ze me niet horen, tenzij er een reactie komt.
Van een tikje op de schouder wordt men meestal wel wakker.
Van een tikje op de schouder wordt men meestal wel wakker.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
Ik doe het al sinds mijn 14de, waarmee ik niet zeg dat het goed is.
Maar alles draait om opletten oortjes of niet.
En gezond verstand op drukke wegen waar ook auto,s rijden gaat ie zachter en nu met "omgevingsgeluid" gaat die knop aan.
Dan hoor je vrijwel alles en meestal een rustige podcast ipv harde muziek.
Maar alles draait om opletten oortjes of niet.
En gezond verstand op drukke wegen waar ook auto,s rijden gaat ie zachter en nu met "omgevingsgeluid" gaat die knop aan.
Dan hoor je vrijwel alles en meestal een rustige podcast ipv harde muziek.
Niet altijd wil je alles horen.
Ik rij regelmatig met oortjes, gewoon setje cheapo dingetjes van Temu. Woonwerk bijna standaard met oortjes, in de ochtend is bijna geen verkeer en in de middag verkeersluwe route.
En op langere ritten in het weekend gebruik ik ze ook wel eens. Lange stukken rechtdoor langs het kanaal gaat prima. Is geen autoverkeer in de buurt.
Dogma F
Ik rij vaak in het buitengebied hier. Dan heb je jeugd op elektrische fietsen, oortjes in en telefoon in de hand. Het is een wonder dat dat nog altijd niet fout afgelopen is.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Ik heb lang met één oortje gefietst, met achtergrondmuziek. Ik hoorde de omgeving nog prima.
Vorig jaar een flinke rugblessure opgelopen, niet door het fietsen. Wel wat blijven fietsen. Vanaf dat moment geen oortje meer in. Waarom niet? Geen idee, misschien dat mijn onderwuste ik aangaf dat ik toch meer moeite had met reageren op de omgeving. Blessure opgelost, geen oortje meer in. Ja, je wordt ook ouder en minder flexibel.
-
- Forum-lid
Ik heb altijd één oortje in omdat het moet van mijn werkgever, maar nu willen ze daar ook weer vanaf uit veiligheidsoverwegingen. Laatst een keer een ritje zonder gefietst, zul je net zien dat een kleine Belg er met de knikkers vandoor gaat.
Je bedoelt een Ch'tiColumsbusMJ schreef: ↑18 aug 2024 14:37 Ik heb altijd één oortje in omdat het moet van mijn werkgever, maar nu willen ze daar ook weer vanaf uit veiligheidsoverwegingen. Laatst een keer een ritje zonder gefietst, zul je net zien dat een kleine Belg er met de knikkers vandoor gaat.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless