Wat een stomme opmerking.WdvB schreef:Wil je zo graag prof worden dat je voortdurend je calimero-helm opzet? .amclassic-fan schreef:Het onder de tafel vegen van doping problematiek wordt in andere sporten heel wat meer gedaan dan in het wielrennen. Het lijkt er alleen op dat Armstrong het goed voor elkaar had, voor de rest zijn alle grote namen gewoon geslachtofferd.
Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Do kin der mar druk mei weze
-
- Forum-lid
Dat kan natuurlijk ook maar ik bedoel iets anders. Ik kwam ergens de afgelopen weken een interview tegen van een beroepsrenner die vertelde dat hij uitzicht had op een goede carrière in de wielrennerij die hem gewoon ontnomen is door Armstrong omdat hij niet aan de dope wilde dat is wel erg zuur.amclassic-fan schreef:Nee ik vrees (lees: weet praktisch zeker) dat ik daar toch echt niet voldoende talent voor heb.materialist schreef:Vraag aan Mark:
Mark wordt je prof wanneer je zeker weet dat iedereen schoon blijft?
Er waren ook anderen die stelden dat ze nooit aan de beroepswielrennerij begonnen zijn omdat ze niet aan de dope wilden. Hierna komt ook weer een generatie met dezelfde keuzes. Voor die generatie moet er nu echt iets drastisch gebeuren. Ik zie het alleen niet gebeuren met UCI en de tourorganisatie want daar hoef je het wonder niet van te verwachten dat is wel in de tijd van festina gebleken
Do kin der mar druk mei weze
Toch wel opmerkelijke uitspraken van Vaughters over Thomas Dekker http://bit.ly/YJFEcQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Allard
- Supergrover
- Forum-lid HC
Vanavond Steven de Jongh bij Pauw en Witteman.....
beren040 schreef:Toch wel opmerkelijke uitspraken van Vaughters over Thomas Dekker http://bit.ly/YJFEcQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomas was using rather sophisticated blood doping up until 2008. It was materially changing his performances in a large way. VDV was not. He used lower doses with lower frequency and stopped earlier. And never blood doped. So, while ethically, it's the same, from a +/- standpoint on performance he gained less than Dekker. Therefor, I never doubted VDV's ability to compete clean. Thomas was more in doubt, for me. I could be wrong. That's why we tested him more.
I do have high hopes for TD's 2013 season. We'll see...
JV
Crap. Ik had Thomas zijn verhaal geslikt........mindere periode, overstag naar enkele dose EPO. Maar wat JV nu zegt laat blijken dat Thomas gewoon heel Nederland voor heeft gelogen. Krediet is wat mij betreft weg.supergrover1 schreef:Thomas was using rather sophisticated blood doping up until 2008. It was materially changing his performances in a large way. VDV was not. He used lower doses with lower frequency and stopped earlier. And never blood doped. So, while ethically, it's the same, from a +/- standpoint on performance he gained less than Dekker. Therefor, I never doubted VDV's ability to compete clean. Thomas was more in doubt, for me. I could be wrong. That's why we tested him more.
Hoe meer dopingverhalen, hoe meer respect voor mannen als Tankink, Terpstra, Ten Dam. Onbesproken, geloofwaardig en open.
Dus we durven daar wel een leuk bedrag op te zetten?otje2 schreef:Hoe meer dopingverhalen, hoe meer respect voor mannen als Tankink, Terpstra, Ten Dam. Onbesproken, geloofwaardig en open.
Gastheerg schreef:Dus we durven daar wel een leuk bedrag op te zetten?otje2 schreef:Hoe meer dopingverhalen, hoe meer respect voor mannen als Tankink, Terpstra, Ten Dam. Onbesproken, geloofwaardig en open.
Op die drie mannen durf ik wel een bedrag in te zetten.
-
- Forum-lid
Ik zou op geen enkele profwielrenner een bedrag in durven zetten, en al helemaal niet op iemand die bij QS rijdt.otje2 schreef:Op die drie mannen durf ik wel een bedrag in te zetten.Gastheerg schreef:Dus we durven daar wel een leuk bedrag op te zetten?otje2 schreef:Hoe meer dopingverhalen, hoe meer respect voor mannen als Tankink, Terpstra, Ten Dam. Onbesproken, geloofwaardig en open.
En met welke dokter werkte hij ook al weer...?otje2 schreef:Crap. Ik had Thomas zijn verhaal geslikt........mindere periode, overstag naar enkele dose EPO. Maar wat JV nu zegt laat blijken dat Thomas gewoon heel Nederland voor heeft gelogen. Krediet is wat mij betreft weg.supergrover1 schreef:Thomas was using rather sophisticated blood doping up until 2008. It was materially changing his performances in a large way. VDV was not. He used lower doses with lower frequency and stopped earlier. And never blood doped. So, while ethically, it's the same, from a +/- standpoint on performance he gained less than Dekker. Therefor, I never doubted VDV's ability to compete clean. Thomas was more in doubt, for me. I could be wrong. That's why we tested him more.
Hoe meer dopingverhalen, hoe meer respect voor mannen als Tankink, Terpstra, Ten Dam. Onbesproken, geloofwaardig en open.
Nee, ik heb zijn verhaal nooit geslikt.
Campagnolo Ultra Dork