Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Of een crank of groep mooi of lelijk is, is uiteraard puur subjectief. De racegroepen van Shimano vind ik op zuiver esthetisch vlak ook de minste geslaagde van de drie grote. Ik heb begin jaren '80 nog met een Shimano 600EX groep gereden, vond ik persoonlijk één van de laatste mooie groepen van het merk. Maar nog eens, dat is een persoonlijke mening.
Niet helemaal eens met Havana, al mijn in China bestelde items kon ik perfect tracken. Frame was binnen 7 dagen al in Nederland, wielen na 1,5 week. Maar het kan voorkomen dat het niet werkt. Soms kun je het ook even via een andere tracking website proberen. En ach, grote kans dat ze dinsdag gewoon op de stoep staan.
If it's not fixed, it's broken.
-
- Forum-lid
Vorige week een frame met XDB laten komen en dat heeft 3 weken gebeurd.
Heb je import-rechten moeten betalen? BE of NL?ncornelisse schreef: ↑07 okt 2017 19:00 Vorige week een frame met XDB laten komen en dat heeft 3 weken gebeurd.
Ik vraag me gewoon af hoe betrouwbaar XDB-shipping is, aangezien ze garanderen dat er geen importrechten betaald moeten worden
-
- Forum-lid
Nee niets, is met XDB afgekocht. Betaalde daar 80 dollar, 68 euro voor. XDB gaat via de UK in mijn geval.
Kleine update. Mijn VB-R-066 is vandaag binnen gekomen. Er zit een flinke kras op de zadelbuis (het enige deel van het frame wat niet in foam gerold was) en de zadelpen ontbreekt. Ik heb Chris gemaild, ik ben benieuwd. Wordt vervolgd...
-
- Forum-lid
Weet iemand of heeft iemand een eindkap liggen voor ee Bitex achternaaf?
Ik heb de mijne dolgedraaid en kan deze nu niet meer gebruiken.
Ik heb de mijne dolgedraaid en kan deze nu niet meer gebruiken.
Het heeft even geduurd maar ik heb gisteren mijn frame van tantan mogen ontvangen. Ten tijden van dit bericht had ik namelijk mijn frame al besteld.reptielll schreef: ↑12 sep 2017 16:42 Iemand ervaring met TanTancycling (http://www.tantancycling.com/)? Ik ben wel geinteresseerd in een frame van hen, maar vind eigenlijk weinig op internet over deze fabrikant..
image hosting
Op een paar hele kleine plekjes na heel erg tevreden over de afwerking. Ik ben ook erg te spreken over de communicatie, erg vlot en als zij twijfelen vragen ze het nog een keer na.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mooie kleur rood, en gaaf schema icm het wit,.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013