+1JasperGR schreef:We willen alleen maar leren Mierenneuken? Sorry mods kon 't niet laten.IWC schreef:we willen alleen maar leren....Jaap Telder schreef:Het gaat hier te veel over maatje zus, maatje zo.
Als de berijder er zo prima op zit wat is dan het nut om dit ter discussie te stellen.
Als we de stuurpen hebben gehad gaan we weer over op het zadel....zucht.
Over maten gesproken, ik denk in dit verband eerder aan "matennaaiers".
Canyon
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Nou als @millen tijd kan vinden tussen het fietsen mag hij wel wat mooie detailfoto's schietenjsprbcn schreef:Ok, foto's etc. dan maar weer?
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Kei mooie fiets en goed in balans. Niks meer aan doen ..rene schreef:+ 1 , het is gewoon een strakke fiets , mooi afgemonteerd. Bij een klein frame zoals deze is de stuurpen over het algemeen een 9 of max 10 centimeter. Zo te zien is de stem 9 cm en als er in de loop van de tijd misschien een spacer onderuit gaat is de geometrie perfect in balans. We zijn niet allen profs met een stuurpen van 13 of 14 cm...
In verhouding lange benen gok ik ..
Ben blij dat ik met jou geen berg op hoef te rijden .. dan zie ik waarschijnlijk enkel de achterkant.
Anima Sana In Corpore Sano.
geweest, mooie stand van canyon trouwens en die aeroad ziet er in het echt wel een stuk mooier uit dan op de meeste afbeeldingen, zeer mooie fiets !brekson schreef:Zo dadelijk naar de fietsbeurs velofollies , geil !
Und ubergeil sind der canyons