Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2319
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 feb 2013 20:28

Als banden gebruik ik Continental Gatorskins omdat ik hier in Spanje op het "slechtste" gedeelte van de weg moet rijden (de vluchtstrook zeg maar), Die Gatorskins hebben een extra anti puncture laag zeg maar, waardoor die banden echt moeilijk lek te rijden zijn. Ik heb inmiddels op 2 fietsen: Bianchi baanfiets en mijn Jan Janssen race fiets meer dan 3000Km gereden op Gatorskins en geen een keer lek gereden.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 06 feb 2013 20:32

aziraphale schreef: Kan dus best zijn dat het nog GP4000 wordt, of nog wat anders, maar in ieder geval zwart.
:o :o Die meen je niet hè? Ben je alles zo mooi aan het opbouwen (zeker ook de Deda's 35) om het dan vervolgens in één keer met de lelijkste banden die er te krijgen zijn..., verpesten. Oei wat zeg ik nou :oops: Ik zeg zwarte Open Vittoria's ;)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 06 feb 2013 20:44

:lol: Ok, point taken. Waarom Open Vittoria's? Ik was bij de Diamante uitgekomen omdat ik de hele fiets Italiaans wou hebben, maar toen las ik de reviews.... :o
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 06 feb 2013 21:01

Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt, ook niet van mij ;)
Zonder gekheid. Ik, met nadruk op ik, ben al vele jaren tevreden en trouwe gebruiker van Vittoria's. Waaronder de Open Pave, Cx en nu de Sc classic. Geloof het of niet :lol: ik heb nog nooit met een van deze Vittoria's lekgereden. Diamante heb ik geen ervaring mee. Lucky me.
*Ps; rood "logo/naam/typesticker" op de Vittoriabanden matchen ook mooi bij de rest van je prachtige fiets. Nu houd ik op met Vittoria te promoten. Nog één keer dan, VITTORIA!
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 06 feb 2013 21:08

Voor eventuele belangstellenden: vandaag de Open Corsa EVO CX 2's voor 20 euro per stuk bij Bike2Build

http://www.bike2build.nl/product/TR0254 ... lack-black
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 07 feb 2013 00:00

aziraphale schreef:Haha, dank je! Welke details zou je wijzigen? Hij is namelijk nog niet helemaal klaar en er zitten nog wat dingetjes aan die nog gewijzigd moeten gaan worden. En die spacers gaan flink afnemen, want vork en staande buis moeten dus inderdaad nog op maat afgezaagd worden. Als het goed is blijfven er eerst bij het balhoofd 1,5 en bij de zadelpen hopelijk geen over. We gaan dat echter wel voorzichtig aanpakken, want erbij zagen is zo lastig... :-D Die spacers zijn even een noodsprong om te kunnen afmonteren.
Dat is een hele opluchting ;) Verder is het stuur enorm gekanteld in een rare hoek. Zou ook de stuurpen zwart doen en de banden, in ieder geval geen rood. Die aanbieding van b2b is uitstekend!

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 07 feb 2013 08:29

Zal ik eens even bij b2b gaan kijken. De hoek van het stuur is ook nog een beetje een punt van zorg, idd. Als ik de onderkant waterpas zet, dan heb ik namelijk een probleem met de juiste positionering van de remhendels. Er zit een vrij klein opgeruwd stukje op het stuur waar de hendels moeten komen, want op een andere plek krijg je ze eigenlijk niet vast. Daarom heb ik de bovenkant van het stuur vlak gezet, waardoor de hendels mooi recht staan en goed vast zitten. Nadeel is alleen dat daardoor de punten van het stuur niet meer vlak liggen. Overigens lijkt het op de foto erger dan dat het in werkelijkheid is.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 07 feb 2013 08:49

aziraphale schreef:Zal ik eens even bij b2b gaan kijken [...]
Die aktie was alleen gisteren geldig. Vandaag geldt weer de normale prijs. Tot nu toe heb ik ze het goedkoopst gezien bij Salden: 29,90 euro.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

Gebruikersavatar
ric
Forum-lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21
Locatie: Nieuwkoop

Gebruikersavatar ric 09 feb 2013 16:50

Mijn nieuwe fiets:

Boardman SLR 9.8
-Sram Red
-Tune wielen (met Conti 4000s)
-3T stealth stuur/stuurpen/zadelpen
-SelleItalia SLR Carbonio
-LizardSkins en Ultegra Carbon pedalen
(op personenweegschaal 6.5-6.6kg)

Eerste keer dat ik zelf een fiets opbouw. Mede dankzij tips op dit forum helemaal goed gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ric op 09 feb 2013 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 09 feb 2013 17:50

Erg mooi! Complimenten, en veel fietsplezier ermee.
Hopelijk is het snel mooi lenteweer.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 09 feb 2013 18:46

...en het siert je dat je gekozen hebt voor een niet alledaags merk frame.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
franklin
Forum-lid
Berichten: 603
Lid geworden op: 12 okt 2009 01:16

Gebruikersavatar franklin 09 feb 2013 21:23

Ik had hem al gepost in het draadje van de cyclocrossers, mijn nieuwe crosser. Oude Focus Mares CX1vervangen onder garantie voor een 2013 model.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Garantie is zeer goed en snel afgehandeld door Focus/Derby-Cycle en Jan van Dijk van Bikes & Services in Helmond. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg blij ben met deze fiets.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

Plaats reactie