Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

mikawoef
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 mei 2008 16:04

mikawoef 12 jun 2009 01:28

Ben al geruime tijd aan het denken om eens een cervelo dag te organiseren om zoveel mogelijk cervelo's en eigenaars bij elkaar te krijgen om eens een dagje van mekaar gedachten te kunnen wisselen met een bijhorende toertocht. Maar voorlopig blijft het nog bij dagdromen.
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 12 jun 2009 12:07

awel das geen slecht idee eigelijk, wil wel helpen waar ik kan helpen ze?! Ik woon pal op de grens met Nederland dsu misschien kunnen we een toerke oesterdam doen of de zeelandbrug doen....hier kan je alle kanten op in de polders en dergelijke...laat maar is iets weten! ;)
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 12 jun 2009 14:39

mikawoef schreef:Ben al geruime tijd aan het denken om eens een cervelo dag te organiseren om zoveel mogelijk cervelo's en eigenaars bij elkaar te krijgen om eens een dagje van mekaar gedachten te kunnen wisselen met een bijhorende toertocht. Maar voorlopig blijft het nog bij dagdromen.


Gewoon doen. Post een poll op het forum, check het animo.

Misschien wil Cervélo zelf ook nog wel een (indirecte) rol spelen.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 12 jun 2009 15:03

Misschien is een vermelding in het Guinness Book of Records zelfs mogelijk...
Dat deden ze pas geleden ook met Dacia Logans.

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 12 jun 2009 15:07

je hebt pm MrT!

als we het een beetje aanpakken kunnen er misschien leuke sponsors uit de lucht komen vallen met enkele standjes en dergelijke...

Ik ben al weg aant dromen haha, eerst mijn fietske maar is inrijden denk....:d
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

mikawoef
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 mei 2008 16:04

mikawoef 12 jun 2009 16:58

Ben ook al aan het dagdromen van wie ,wat en waar.Heb ook al een naam:cervélo classic.
Het is natuurlijk nu te laat in het seizoen om nog iets fatsoenlijk te organiseren ,maar misschien is het wel mogelijk om met zoveel mogelijk aanwezig te zijn en samen te vertrekken op een bepaalde toertocht om de cervélo samenhang te tonen.Ik weet niet natuurlijk of de meeste cervélo eigenaars toertochten rijden.Want dan kunnen we bv een toertocht uitkiezen die tussen B en NL ligt die voor iedereen rijdbaar is om samen af te spreken.
Ik dacht misschien de Wurth classic in turnhout ,die is vlak en dus niet zwaar voor de mindere onder ons.Deze gaat door op 5 september.Andere voorstellen mogen ook natuurlijk.Graag reacties voor interesses aan dit voorstel.
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 12 jun 2009 18:39

vlam!!!! ik heb het al aan men pan!!! vanmiddag met het zonneke nog wat goeie foto's aant nemen en wat zie ik???????jawel 2 hele kleine putjes in het kader, het stuk onder mijn zadelpen naar onder op, op foto pakt het niet maar als je met je vinger erover gaat voel je het wel, ik dacht dat ik zot werd!!!!!!!!!!!!!

toch maar direct naar Vaneyck gebeld in Geel, maandag ff langs gaan en is zien wat ze zeggen......vaneyck maakte er helemaal geen probleem van, als het effectief zo is frame opsturen en nieuw frame! natuurlijk schitterend opgelost maar dan zit ik wel zonder nieuw fietske......en dat zonder ne km te fietsen op men nieuw machien seg!!

manmanman....:)
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

sjax
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jun 2008 22:22

sjax 12 jun 2009 18:56

Als ik het zo lees is het algehele probleem van Cervelo een beetje dat de betreffende eigenaren zo lang naar hun fiets kijken, voelen, strelen en fotograferen dat daadwerkelijk alle deuken, scheurtjes en putten in het frame worden opgemerkt.........

Ik heb medelijden met onder andere Veltec die al deze ijdelle mensen over de vloer krijgen.....

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 12 jun 2009 18:59

Sjax schreef:Als ik het zo lees is het algehele probleem van Cervelo een beetje dat de betreffende eigenaren zo lang naar hun fiets kijken, voelen, strelen en fotograferen dat daadwerkelijk alle deuken, scheurtjes en putten in het frame worden opgemerkt.........

Ik heb medelijden met onder andere Veltec die al deze ijdelle mensen over de vloer krijgen.....


LOL
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 12 jun 2009 20:10

Sjax schreef:Als ik het zo lees is het algehele probleem van Cervelo een beetje dat de betreffende eigenaren zo lang naar hun fiets kijken, voelen, strelen en fotograferen dat daadwerkelijk alle deuken, scheurtjes en putten in het frame worden opgemerkt.........

Ik heb medelijden met onder andere Veltec die al deze ijdelle mensen over de vloer krijgen.....


Eens. Uiteindelijk is een fiets een gebruiksvoorwerp. Weliswaar een waar je een hoop plezier aan kan beleven en waar je eindeloos van kan genieten of naar kan kijken, maar toch.
Na een paar jaar zit je frame toch vol krasjes, putjes en andere kleine beschadigingen. Dus waarom dan voor elke onvolkomenheid zoals een klein putje in de lak of een sticker die niet 100% maar 99% is uitgelijnd zijn gelijk gaan informeren of je een nieuw frame kan krijgen. Wacht dan op zijn minst even tot je scheuren krijgt bij het bracket, want ook dat doen die Cervelo's blijkbaar allemaal ;)

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 13 jun 2009 00:00

Afbeelding

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 13 jun 2009 11:36

[
Eens. Uiteindelijk is een fiets een gebruiksvoorwerp. Weliswaar een waar je een hoop plezier aan kan beleven en waar je eindeloos van kan genieten of naar kan kijken, maar toch.
Na een paar jaar zit je frame toch vol krasjes, putjes en andere kleine beschadigingen. Dus waarom dan voor elke onvolkomenheid zoals een klein putje in de lak of een sticker die niet 100% maar 99% is uitgelijnd zijn gelijk gaan informeren of je een nieuw frame kan krijgen. Wacht dan op zijn minst even tot je scheuren krijgt bij het bracket, want ook dat doen die Cervelo's blijkbaar allemaal ;)[/quote]

ben het hier wel mee eens. en natuurlijk is het niet leuk als je frame een beschadiging heeft, zolang het maar niet beschadigt uit de doos komt,
en natuurlijk is en fiets( dus ook een cervelo wat ook een soort pronkstuk is) een gebruiksvoorwerp.
misschien poetsen we wel teveel dan zie je ook alles, dus minder poetsen mannen!!
:D:D
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Plaats reactie