Cannondale
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Typisch, ik vond hem juist top.Cube2000 schreef:Die nieuwe CAAD12 valt me tegen qua uiterlijk. Zag 'm gisteren op Bikemotion en vind het gewoon een lelijk frame.
Zou bijna mijn EVO ervoor inruilen , maar wacht wel op een EVO met disc.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Bedoel je Roger Wijnen, dan is hier de lijst.
Dat was ook wel nodig. Zeker na de prijsverhoging in april sloegen de prijzen van Cdale nergens op.ilcobra schreef:De 2016 modellen zijn honderden euro's goedkoper dan de 2015 modellen. Ik denk dat je uiteindelijk net zo duur uit bent met een nieuw 2016 model dan met een afgeprijsd 2015 model.
Cannondale
Niet de moeite waard; kleine afprijzingen ......NicoNB schreef:Bedoel je Roger Wijnen, dan is hier de lijst.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
-
- Forum-lid
Ik vind de CAAD12 (op internet) wél mooi. De rode variant. Zijn die frames ook los te krijgen?
Michiel
-
- Forum-lid
Neen
-
- Forum-lid HC
Sommige mensen zijn nooit tevreden. Dit zijn courante modellen bij een shop die ook nog service moet verlenen.Niet de moeite waard; kleine afprijzingen ......
Als ik een Evo black met Sram red zou zoeken dan zou ik 30% korting best aardig vinden. (zeker als je de 2016 kleuren ziet).
Hier staat ook nog een rijtje Cannondale fietsen met korting: http://www.cc5311.nl/outlet (zowel race als mtb).