Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- rielplayer
- Forum-lid
Kofferweegschaal voor 8 euro incl verzenden. Hij wijkt ook niks af t.o.v. De keukenweegschaal.
Mijn sensa dus onder de 10 kilo. Benieuwd wat de domane aangeeft als hij terug is van de fietsenmaker.
Mijn sensa dus onder de 10 kilo. Benieuwd wat de domane aangeeft als hij terug is van de fietsenmaker.
gistere een zending gehad van duursport.nl
Muscle constructor van 3action
recovery drink van preformance
en hele berg gelletjes.
tevens even bij de Decathlon geweest voor een HR-band ant+ en gelijk even 2 binnenbandje meegenomen voor de crosser en 2 reepjes voor de proberen
Muscle constructor van 3action
recovery drink van preformance
en hele berg gelletjes.
tevens even bij de Decathlon geweest voor een HR-band ant+ en gelijk even 2 binnenbandje meegenomen voor de crosser en 2 reepjes voor de proberen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- rielplayer
- Forum-lid
klikpeter1981 schreef:ben eigenlijk wel benieuwd waar je die weger gekocht hebt
Voor die 8euro incl verzending wil ik er ook wel ene hebben .
- boswielrenner
- Forum-lid
2x Schwalbe One clinchers 23mm
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
thxrielplayer schreef:klikpeter1981 schreef:ben eigenlijk wel benieuwd waar je die weger gekocht hebt
Voor die 8euro incl verzending wil ik er ook wel ene hebben .
gelijk beteld , altijd handig ook als je bijv een frame verkoopt ofzo
En 8euro is echt 3x niks
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik ga ze pas in het voorjaar gebruiken, maar ze zijn in principe bestemd voor mijn Lightweight Meilenstein clinchers en daar past imho het beste een 23mm band op. Een Schwalbe One valt, naar ik meen, breder uit dan 23mm. Tot 25mm is wel toegestaan op de Lightweight wielen, maar dat vind ik te breed voor de velg en niet zo mooi. Daarnaast maakt het het wiel zwaarder. Ik overweeg nog wel om 25mm achter te monteren en 23mm voor.
Ik probeer eigenlijk heel veel verschillende banden uit en ik ben erg nieuwsgierig naar de One.
Ik probeer eigenlijk heel veel verschillende banden uit en ik ben erg nieuwsgierig naar de One.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Matthijs1973
- Forum-lid
nieuw zadel, was de witte een beetje zat De Selle Italia Flite Kit Carbon Flow 2014. Kreeg hem gister binnen, erg mooi, past alleen niet in mijn 3T palladio klemmechanisme. De 3T geeft ook al aan dat ovale rails niet passen, in de beschrijving van het zadel stond echter dat de zadelrails 7mm rond in doorsnee zijn. Dus niet.... de rails zijn 7mm breed en 8mm hoog Via markplaats in de buurt een 3T Doric pen kunnen halen, maar bij montage vond ik die 2 smalle klemmen op de bovenkant van de zadelrails er een beetje gevaarlijk uitzien op het carbon..... afijn, nu op zoek naar een 3T stylus (blijft een leuke hobby )
Hoi Matthijs,Matthijs1973 schreef:nieuw zadel, was de witte een beetje zat De Selle Italia Flite Kit Carbon Flow 2014. Kreeg hem gister binnen, erg mooi, past alleen niet in mijn 3T palladio klemmechanisme. De 3T geeft ook al aan dat ovale rails niet passen, in de beschrijving van het zadel stond echter dat de zadelrails 7mm rond in doorsnee zijn. Dus niet.... de rails zijn 7mm breed en 8mm hoog Via markplaats in de buurt een 3T Doric pen kunnen halen, maar bij montage vond ik die 2 smalle klemmen op de bovenkant van de zadelrails er een beetje gevaarlijk uitzien op het carbon..... afijn, nu op zoek naar een 3T stylus (blijft een leuke hobby )
Er is volgens mij voor de 3T Palladio een soort adapter verkrijgbaar, waardoor deze zadelrails wel zouden passen. Even zoeken kan je een nieuwe pen besparen. (Tenzij je natuurlijk graag een nieuwe wilt natuurlijk )
- Matthijs1973
- Forum-lid
Klopt, alleen nergens te vinden. Daarnaast bleek dat de palladioklem zo dicht op het flitezadel staat dat er af en toe contact was met wat kleine plekjes aan de onderkant van het zadel tot gevolg... ik wil dus graag een nieuwe